Great summer 2016 document

سند تابستان 2016 اکبر

از plan A پرونده درخواست پناهندگی اکبر به سازمان ملل نترس ای غول شش سر. پونصد دلار رو که بوسیله دلقکت (ترکیه) ازم دزدیدی بهم پس بده و در جهت تضعیف و مرگ اکبر گام برندار.
بارها گفته ام و باز هم می گم:
با توجه به اینکه من قدرت نظامی برتر و ابرقدرت نظامی جهان معاصر نیستم، plan A پرونده پناهندگی اکبر به سازمان ملل را به آرشیو تاریخ سپرده ام تا آیندگان بدانند که من ضامن، حامی و مسوول پندارها، گفتارها و رفتارهای کشورهای 5+1 در مورد جهان نبوده ام.
من نمی خواهم که با آن پلان به شش کشور فوق الذکر حمله انتحاری کنم و بمیرم. آنها نباید که با ماجراجویی و زور، مرا در همین مسیر مرگ زندانی کنند.
شش ابرقدرت معاصر من حرف حساب و منطق سرشان نمی شود و نمی خواهند که مجازات اکبر را بپذیرند و من _که بجز خیر خواهی و دلسوزی انگیزه ای نداشته ام_ نیز دیگر اصراری ندارم و تسلیمم.
پرونده درخواست پناهندگی ام به سازمان ملل را نیز با plan B پی گیری خواهم کرد و مدتی است که دیگر قصد ندارم از این کانال (فرصت ثبت درخواست پناهندگی در سازمان ملل) برای ثبت plan A آن پرونده و تاکید بر آن و توسعه آن استفاده کنم.
پس شما کشورهای 5+1 نیز نباید از زندگی و جوانی و رمق داشتن و زنده ماندن من بترسید و امنیت و ثبات زندگی مرا به چالش بکشید.
من فقط یک نفرم و آنقدر بر شما و نسلهای آینده شما تملک و تسلط دارم که به سادگی و با خوشحالی شما را به جوانمردی تان ارجاع می دهم و به شما می گویم که با این یک نفر که غیر مسلح نیز هست، جوانمردانه تر رفتار کنید. لطفا اجازه بدهید که زنده بمانم و زندگی کنم. جان مرا خدا داده است، شما آن را از من نگیرید.
اینجا در ایران محمد نجفی و عیسی سحر خیز و نرگس محمدی و تقی رحمانی و نسرین ستوده و عبدالله مومنی و عماد بهاور و کورش عرفانی و .... و دیگران طی سالهای اخیر تحت سرکوب بوده اند و هوای اینجا کمی برایم سنگین شده. می خواهم به خارج رفته و به سازمان ملل مراجعه کنم و در صورتی که سازمان ملل مرا بعنوان پناهنده نپذیرفت به ایران برگردم. این اقدام ساده من چه دارد که اینهمه وحشت کرده اید و سالها مرا در مراحل ابتدایی این کار ساده و ابتدایی معلق نگه داشته اید و جوانی و نبوغ مرا از من گرفته اید؟
من plan A را در کنار
"اظهارات و درخواست رسمی پناهندگی ام در سازمان ملل"
نیز آرشیو می کنم تا در آنجا نیز ثبت شود. پس از اینهمه ادا بازی شما، من حق دارم که این کار کوچک را نیز انجام دهم. لطفا شما نیز دیگر به من صدمه نزنید. که اگر من بمیرم موضوع این سرگرمی شما مرده است و شما دیگر نمی توانید از شکنجه من لذت ببرید.
یکبار دیگر plan A را تکرار می کنم تا همیشه این پلان را به یاد داشته باشید:



Great summer 2016 document:


درخواست پناهندگی اکبر از سازمان ملل

شکل گیری دو سند
حاوی اظهارات "حقیقت دبیر کل سازمان ملل"
در مورد من
و انتشار آن دو سند توسط خودم در روزهای اخیر،
خواست خودم و بر مبنای علاقه و دلبستگی خودم نسبت به حقیقت/خدا و بر مبنای انتظارات و مطالباتم از ایشان بوده است.

اما بنا بر گزارشهای مردمی در ایران، جان من در ایران بخاطر انتشار آن دو سند در معرض خطر و آسیب بیش از پیش قرار گرفته و وضعیت و موقعیت من در ایران این روزها همچون سالهای قبل، بی ثبات تر و نامطمئن تر شده است.
و ایران و مردم ایران از این بابت برای من نگرانند. چرا که خیلی مرا دوست دارند.
بر همین مبنا
من از سازمان ملل درخواست پناهندگی دارم.

علی اکبر ابراهیمی
***************************



 سازمان ملل در جستجوی اکبر
جناب آقای علی اکبر ابراهیمی، با سلام.
اینجانب "حقیقت دبیر کل سازمان ملل"
مراتب دلتنگی و اشتیاق جهان و همه کشورهای عضو سازمان ملل
نسبت به مطالعات، پژوهشها و فعالیتهای
علمی، فرهنگی، هنری و صنعتی جنابعالی را به اطلاع می رسانم.
از بابت توقف آن مطالعات و پژوهشها از جنابعالی دلگیرم
و برای تداوم آن به پیشگاه خدا دعا می کنم.

حدیث آرزومندی/ وحی/ الهام _و یا هر آنچه تو می نامی_، که در این نامه از جانب من خطاب به تو ثبت افتاد، همانا بی غلط باشد که اکبر داد تلقینم.

امضا: حقیقت دبیر کل سازمان ملل
نگاشته شده به قلم علی اکبر ابراهیمی
**************************************

اینجانب "حقیقت دبیر کل سازمان ملل"
بوسیله این متن، مراتب نگرانی سازمان ملل
در مورد وضعیت علی اکبر ابراهیمی طی هفت سال اخیر در ایران را به اطلاع جمهوری اسلامی ایران می رسانم.
روز اول عید نوروز امسال و در لحظات تحویل سال نوی شمسی، اکبر در مقابل زندان اوین در تهران دقایقی تحت بازداشت بود. از آن پس وی فعالیتهای میدانی اش در همراهی با تجمعات محدود و مسالمت آمیز سبز را تغریبا به حالت توقف درآورده است. یعنی یک عقب نشینی تاکتیکی مشخص.
در حالی که جمهوری اسلامی ایران موظف به حفاظت از اکبر است، تنگ نظری و حمله سایبری به وبلاگ اکبر در بلوگفا و حذف "سند ژانویه 2015 اکبر" و چند سند دیگر از آن پایگاه اینترنتی طی هفته های اخیر چه توجیه یا معنایی می تواند داشته باشد؟
من از طرف سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران را به خویشتنداری کافی برای بیش از پیش آسیب ندیدن اکبر در ایران فرا می خوانم. اکبر یک نفر است و غیر مسلح است.
اگر که اکبر نوامیس ایادی ضد سبز رژیم جمهوری اسلامی ایران را بعنوان کوس پنزاری هایی متعلق به ملت ایران معرفی کرده است، این به نفع خود آن رژیم است و در میان مدت موجب تخلیه روانی ملت ایران و تعدیل خشونت کر و کور در ایران خواهد شد و از تداوم بیشتر دور باطل نفرت، خشونت، جهل، ویرانی، فقر، وابستگی، استبداد و عقب ماندگی در ایران بطرزی پایدار
خواهد کاست.
و چنانچه آن رژیم تحمل اکبر و دیدگاههای سیاسی وی را ندارد، با آنهمه سلطه و امکاناتی که آن رژیم طی این سالها از آن برخوردار بوده، آیا سخت بوده است فهمیدن این موضوع که اکبر بازیگران مشخصی در عرصه بین الملل را بعنوان موانع شماره یک و اولویت دار خودش شناسایی و گزینش کرده و نه رژیم ایران را و ترجیه داده است که نیرو و پتانسیل محدود مبارزاتی خویش را ابتدا در همان جبهه بین الملل به کار گیرد و بر مبنای همین استراتژی، هویت نوامیس حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1 را بعنوان کوس پنزاری هایی متعلق به همه جوانان جهان تعریف و تبیین کرده است؟
پس، از چه می ترسید؟ مگر اکبر اهمیتی دارد که از وی می ترسید؟!
اگر جمهوری اسلامی ایران نیاز، علاقه و یا هرگونه تمایلی به عناوینی همچون مرد بودن، سعه صدر داشتن و این قبیل ادعاها دارد
بهتر و صحیح تر است که اول اجازه بدهد اکبر بیش از پیش در عرصه بین الملل تضعیف و مچاله و تحقیر شود
و سپس یک پاسخ روشن، رسمی و کتبی ردی به درخواست پناهندگی اش از سازمان ملل نیز تقدیمش گردد
و سپس وقتی که اکبر خواست همچون طلبکارها بیاید و توی دهان جمهوری اسلامی ایران بزند که:
"چرا مرا به زیر چکمه های طرفهای بین المللی معاملاتتان پرت کرده بودید؟"
آنگاه با یک تلنگر نابودش کنید و ادعا کنید:

"ما خیلی صعه صدر داشتیم و مرد بودیم که به تو ارزش و آزادی ضر زدن و حرمت و کرامت و اینطور چیزها دادیم و دیدی که دیگران نه تنها این چیزها را به تو ندادند بلکه هر آنچه از ایران برده بودی را نیز از تو گرفتند."

آری. این روش برای سرکوب  و مچاله کردن اکبر مناسب تر است. و سازمان ملل در مورد اعمال روشهایی به مراتب ناشیانه تر برای سرکوب اکبر جدا به جمهوری اسلامی ایران هشدار می دهد.

بسیار ناشیانه است که اکبر را در قفس شش حیوان قوی درنده از بیرون میدان بازی با یک تیر ترور کنید و بدین ترتیب مسوولیت شکست و یا مرگ وی را بر عهده بگیرید.

همه ما شاهدیم که تمایل اکبر هنوز هم به مرگ نیست و به زندگی است.

بعنوان مثال یکی از آخرین آثار اکبر که هنوز منتشر نشده و در پیوست همین سند برای اولین بار از آن رونمایی می شود یک نمونه از مبارزات/مذاکرات/معاملات اکبر با شش قدرت جهانی است.


امضا: حقیقت دبیر کل سازمان ملل
نگاشته شده به قلم علی اکبر ابراهیمی




متن پیوست شده به نامه:


تعدیل و تکمیل تئوری های ضد امنیتی اکبر در مورد شش قدرت جهانی:

من امروز بطور اتوماتیک
اعتراضم به برخورداری کشورهای 5+1 از امنیت و ثبات را به ترتیبی که در سطور پایین می آید تغییر و ارتقا می دهم:

یکه تازی، خودکامگی و عدم پاسخگویی حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1 در جهانی که من در آن دیده به حیات گشوده ام یک شوخی است.
خاستگاه این شوخی، روسپی گری های پنهان و غیر قانونی نوامیس آنهاست.
روسپی گری های پنهان و غیر رسمی نوامیس حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1 موجب ریسک پذیری و به خطر افتادن امنیت، ارزش، اعتبار، ثبات، حرمت و کرامت کشورهای 5+1 در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شده است.
و چاره آن، کوس پنزاری شناخته شدن نوامیس حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1 طبق قانون و در اختیار جوانان آن کشورها و جوانان همه دیگر کشورهای جهان قرار گرفتن آن کوس پنزاری هاست.
بدین ترتیب، باران اراده اکبر در عرصه بین الملل، آنها (خانواده های حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1) را نسبتا پاک کرده و شر ناپاکی آنها را از سر کشورهای 5+1 و از سر جهان کم خواهد کرد.

علی اکبر ابراهیمی
**********

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است