خبر فوری اکبر برای قدرتهای جهانی و منطقه ای

خبر فوری اکبر برای قدرتهای جهانی و منطقه ای

من دیروز تصمیم گرفتم تغییر مهمی در استراتژی دفاعی م به کار ببرم.
تغییرات مورد نظر در یادداشتهای بعدی م که نمی دونم کی نوشته و منتشر خواهند شد قابل مشاهده خواهند بود.
من ذهنم مشغول کسب و کار و مسایل مربوط به خودمه و دارم راه خودمو می رم و کار خودمو انجام می دم. و نمی دونم که آیا دیدگاههای مبارزاتی من می تونه الگویی برای قدرتها باشه یا نه. اینکه آیا دیدگاههای مبارزاتی من می تونه بعنوان الگو از جانب اونها مورد استفاده قرار بگیره یا نه، موضوعی است که باید از جانب خود اونها مورد بررسی قرار بگیره.

در هر صورت من خوشحالم که در مبارزاتم با رسیدن به چنین دیدگاههایی، عاقبت به خیر شدم و یه
"قدرت"
و بی بضاعت و شکست خورده و گدا پرور نشدم و یه
"حقیقت"
و ثروتمند و پیروز و قدرت خور شدم.
گندهایی که
_ای قدرتهای جهانی و منطقه ای_
به بار آورده اید، توی حلقم!

امضا: علی اکبر ابراهیمی
فقط و فقط متعلق به خود خدا

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است