تذکر اکبر به قاتلان خارجی ستار بهشتی

تذکر اکبر به قاتلان ترکیه ای ستار بهشتی

یک میلیون و هشتصد هزار تومان پول نقد و بی زبان من بصورت کلاهبرداری در فضای مجازی از من دزدیده شده است.

پلیس فتا و دستگاه قضایی ایران که معلوم الحالند و علی رغم اینکه پی گیری های لازم و از جمله ثبت حضوری شکایت در دادسرای جرایم رایانه ای در حال انجام است، تحرک چندانی از سوی آن حرامخورهای جنایتکار چاق مشاهده نمی شود.
گویا آنها فقط برای قتل ستار بهشتی ها حقوق و بودجه می گیرند.

 اما من از مسوولان قضایی، امنیتی و اطلاعاتی فضای سایبری کشور ترکیه نیز می خواهم که به وظایف خود در این خصوص دقیق و هشیار باشند.
بدیهی است که من کشورهای 5+1 را در مورد حوادث سال 2009 و تبعاتش مسوول می شناسم و حامی جنبش سبز ملت ایران هستم و آن شش ابر قدرت از تضعیف من سود می برند و در مورد این یک میلیون و هشتصد هزار تومان پول من
_که همچون پولهای مسوولین فضای سایبری دو کشور ایران و ترکیه بدست نیامده است و از راه شرافتمندانه به دست آمده است_
مسوولند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است