سپاس خدایا

پانصد دلار (یک میلیون و هشتصد هزار تومان) پول فرستاده بودم برای دعوتنامه و ویزای ترکیه
و بر همان مبنا نیز
به شرکتی که در آن مشغولم گفته بودم احتمالا تا حدود پانزدهم مهر ماه (یعنی تا دو هفته پیش) کار می کنم و سپس کار را ترک می کنم.
اما متاسفانه آن دریافت کننده پول کلاهبردار بود و دعوتنامه و ویزای ترکیه برایم تهیه نکرد و راههای ارتباطی من با خودش را نیز بست.
خواستم باز هم در پروژه بمانم و کار کنم، اما هم نیروی کار جدید اضافه گرفته بودند و هم کارها کم شده بود و دیروز دو نفر شامل تعدیل نیرو شدیم و من نیز شغلم را از دست دادم.
اما خوشبختانه فقط آن پروژه و درآمد ویژه اش را از دست دادم و موافقت شد که در خود شرکت بمانم و در دیگر ساختمانها و پروژه هایی که از شرکت بتن می خرند کار کنم.
حدود دو روز هم مرخصی گرفتم که کارهای شکایتم بابت پانصد دلار را به جریان بیاندازم.

روشن نبودن جواب قبولی و یا ردی سازمان ملل به درخواست پناهندگی و مهاجرتم مرا به سفر مجدد محتاج و متمایل کرده و طبیعی است که در ایران نیز کسی جرات نکند روی کسی که می خواهد برود، صد در صد سرمایه گزاری کند، بخصوص که آن فرد با کشورهای 5+1 نیز اختلاف و تقابل تئوریک داشته باشد.
و امواج بی ثبات ساز و بی اعتبار ساز 5+1 قصد امان دادن به من را نداشته اند و هرگاه که امکانش و فرصتش فراهم شده است، آگاهانه و یا ناخودآگاهانه
آسیب و صدمه خودشان را به من زده اند.

خدایا بخاطر چیزهایی که هنوز دارم و از جمله مادر، سلامتی و مقداری پس انداز، از تو سپاسگزارم.
خدایا مردم جهان را کمک کن که از شر حکام نالایق یا نامناسب خویش و از شر دشمنان برون مرزی خویش در امان باشند. مردم ایران را نیز در اینمورد کمک کن.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است