موازی پیش بردن هر دو تعریف از یک پلان

موازی پیش بردن هر دو تعریف از یک پلان

چند روز پیش گفته بودم:

"پرونده درخواست پناهندگی من به سازمان ملل همچنان با همان plan B رسمیت خواهد داشت.

تصمیم دارم آنچه که plan A آن پرونده نامیده شده است را در آینده کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در یادداشتهایم و بطور پراکنده باز تعریف کنم.
به همان ادبیات و گفتمان اصلی خودم (ادبیات و گفتمان اکبر) رجعت خواهم کرد"

اما با توجه به اینکه در آن یکی دو روز هیچ آرمانشهر و اتوپیایی نه برای خودم و نه برای جامعه و جوامع _که من خواهان تحقق هر دوی آنها هستم_ تحقق و تبلور و عینیت نیافت،
من یک تصمیم تکمیلی هم گرفتم که در سطور زیر می نویسم:

هر دو تعریف از plan A را بطور موازی پیش خواهم برد.
تعریفی که در دهه اخیر تدریجا به سمت آن گراییده ام، در تعامل با واقعیات شکل گرفته و دقیق و محاسبه شده بوده است.
تعریف انتزاعی و اصلی خودم _که چند روز پیش گفتم می خواهم به آن رجعت کنم و بازگردم_ نیز برای پیشرفت، سیر و سلوک، پرورش و شکوفایی های درونی، روحی و انسانی خودم و یادآوری پتانسیلها و استعدادهای ذاتی و خدادادی خودم و یادآوری خوبی های خداست. این یادآوری ها یادآوری به خود است، تا تمرکز و خلوتی با کانون خوبی ها داشته باشم و در آنجا با یاد خدا، پاک، خنک و شارژ شوم
و اجازه ندهم که ستمگران، فاسدان و حکام و مقامهای مسوول خودکامه و غیرپاسخگو، مغز، ذهن و شناسنامه و هویت مرا بخورند.

پرونده درخواست پناهندگی من به سازمان ملل همچنان با همان plan B رسمیت خواهد داشت.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است