خدایا شدت اینهمه تحقیر، زیاد است

دوست محترم، آتیلای گرامی.
با توجه به نشنیدن توجیه قابل قبول و قابل باوری از سوی شما (و حتی نشنیدن هیچ چیزی از سوی شما)، امروز یکشنبه 25 مهر با گرفتن مرخصی ساعتی به موقعیت شغلی ام لطمه زدم.
در دادسرای جرایم رایانه ای چیزی از من ثبت نکردند و گفتند باید به یک دادسرای عمومی در محل سکونتت بروی تا کارها از طریق پلیس فتا پیگیری شود. در اداره امور اجتماعی وزارت امور خارجه نیز چیزی از من ثبت نکردند و گفتند که ابتدا باید به دادسرا بروی و از همان مبنا کارهایت را به جریان بیاندازی.
سفارت ترکیه هم گفت این موضوع مربوط به ایشان نیست.
من فعلا انرژی بیشتری ندارم که باز هم به موقعیت شغلی ام لطمه بزنم و به دنبال شکایت بروم.

از شما می خواهم پولم را برگردانید
و یا بخشی از پولم را برگردانید
و یا کاری که به شما سفارش داده بودم و بابتش یک میلیون و هشتصد هزار تومان پول از من گرفته اید را انجام دهید.

با سپاس،
علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است