امروز منتشرش کردند چونکه

چرا امروز منتشرش کردند

بچه هایشان وقتی به آنطرف سفر می کنند، پدرانشان در اینطرف باید چهره هایی موجه در نسبت با هنجارهای بین المللی داشته باشند. اینها نیازهای برتر (آرزوهای) آنهاست که حسش کرده اند و همچون طبقه کارگر نیستند که قرار است فقط نیازهای ابتدایی برای بقایی اسفناک را حس کنند!

سیاستهای کلی نظام در دوران برجام آن بوده است که برای خودشان دیگر رویی باقی نمانده بود برای دست دراز کردن به پیشگاه "دشمن" و "باز کردن مشت خودشان پیش اوباما".
نه رویی برای این کار داشتند و نه اعتبار و آبرویی. بوسیله روحانی، نام اصلاحات و جنبش سبز را آوردند وسط بازی تا معامله خودشان را جوش بدهند.

انتشار فایل صوتی جناب آیت الله منتظری در مورد کشتارهای آن دهه در این روزها نیز در راستای همین رویکرد توازن جویانه نظام جمهوری اسلامی قابل تفسیر است که در پی تقسیم مسوولیت آن کشتارها با جناح اصلاح طلب است. تا توازن و تعادل قوا به همین شکل باقی بماند و جناح "تدارکاتچی" هوس آدم فرض کردن خودش را بگذارد لب کوزه آبش را بخورد.
معامله جوش خورد و تمام شد. کشور از وضعیتی که کشتی ها می آمدند نمی توانستند لنگر بیاندازند و خسارت معطلی شان را می گرفتند درآمد. اصلاح طلب را می خواهند چه کار؟
اصلاح طلبان ارثیه های پدری خودشان را نیز برای این رژیم خرج کرده اند و هیچگاه پولهایی را که از من و امثال من برای کارزارهای انتخاباتی شان گرفتند پس نخواهند داد. یعنی نمی توانند و ندارند که پس بدهند. و گرنه در اصل اراده آنها که پرداخت حق هر ذیحقی است، نمی توان همچون شکهایی که به جناح چاق و چله اصولگرا وجود دارد تردید بیش از اندازه داشت.
ما مردم ایران نه مزدوران پر خور و ترسو و ریاکاری همچون روحانی را تبرئه می کنیم و نه مسوولیت ساده لوحی مزدوران بی عرضه ای همچون اصلاح طلبان را بجای خود ایشان بدوش می کشیم.
اصلاح طلبان راضی به مرگ فرزندان این ملت هستند تا برای ثبات و موقعیتهای لندنی و تهرانی خودشان مشکلی از سوی اربابانشان پیش نیاید.
عیسی سحر خیز را آزاد کنید.
ابراهیم مددی را محکوم نکنید.
اصلاح طلبان را رها کنید.
قدم به قدم با شمایم تا بدرقه کامل شما به جهنم تا وقتی که این بازی از جانب شما ادامه دارد و آثار آسیبهای آن توسط شما جبران نشده است.
مرگ اصلاح طلبان بیش از آنکه جگر ما را آتش بزند، عذاب شما ها را شدید تر خواهد کرد.
سپاه که گزینه ای همچون علی اکبر ابراهیمی را در آرشیو خود دارد چرا برای تثبیت خودش از محمود احمدی نژاد استفاده کرد؟ تثبیت فساد سپاه خداپسندانه نبود. تثبیت سپاه توسط موسوی و خاتمی در سال 2009 را شاید می شد یه جوری یه جای دل خدا جا کرد. 

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است