آذربایجان و ارمنستان را به حل و فصل اختلافاتشان فرا می خوانم

من یک شان ویژه بین المللی نیز دارم و برازنده من نیست که در جنگها وارد شوم و از یک طرف حمایت کنم و به طرف دیگر حمله کنم.


نه تنها همه کشورهای جهان که آذربایجان و ارمنستان را نیز شامل می شود، بلکه همه افراد انسانی در سرتاسر زمین و زمان حق دارند خودشان را حامی من بدانند و از این بابت که حامی اکبر هستند ذوق کنند.

و من نه حق دارم و نه می خواهم که چنین دلخوشی و حقی را از احدی بگیرم و توی ذوقش بزنم و خیتش کنم.

پس آذربایجان و ارمنستان هر دو از دوستداران و حامیان اکبر هستند و در به داد اکبر رسیدن و امداد رسانی به اکبر و در نان خواهی و امداد خواهی از اکبر با هم متحدند.

اتحادتون منو کشته. ای کشته مرده های اکبر.

اتحادتون منو کشته.

جهان ما طاقت اینهمه جنگ در اقصی نقاط خویش را ندارد. به جهان اکبر رحم کنید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است