پنجم مارس


من خواهان یک جواب روشن رسمی و کتبی قبولی و یا ردی به درخواست پناهندگی ام از سازمان ملل هستم.

و چونکه چنین پاسخی هنوز هم تهیه و ارایه نشده است خسارت و آسیب پذیری من از این بلاتکلیفی هنوز هم ادامه دارد.

من معتقدم کشورهای 5+1 مانع سازمان ملل در اینمورد شده اند و این موضوع اهرم فشار کشورهای 5+1 بر من است. آنها از من برای امنیت ثبات و حتی حرمت و کرامت خودشان تاییدیه می خواهند اما من نمی توانم تسلیم این صحنه آرایی خطرناک شوم و مسوولیت پندارها گفتارها و رفتارهای ایشان نسبت به اکبر و جهان اکبر با خود ایشان است و نه با من. من موفق شده ام آنها را موظف به اجرای اراده سیاسی اکبر در ایران و جهان تعریف کنم و آنها چونکه از انجام این وظیفه باز مانده اند از من می ترسند. یعنی در واقع از خودشان می ترسند. نه خدا ترسناک است نه حقیقت ترسناک است و نه انسان ترسناک است. آنچه که از آن می ترسند ناسپاسی ظلم و سرکشی خودشان است.

آنها طی سالهای اخیر توی سر من زدند و مرا مچاله کردند و گیج و منگ به ایران پرت کردند تا تروریسم تنها گزینه ممکن برای من باشد و من به سفارتخانه های آنها در تهران حمله کنم و با سیستم امنیتی و قضایی ایران دچار تقابل و برخورد شوم.

اما من چونکه جواب ردی از سازمان ملل نداشتم به خودم اجازه ندادم که با پذیرش چنین رسیکی خدا و حقیقت را نگران خودم کنم. تضمینی هم نمی دهم که در آینده نیز در صورت رد شدن در سازمان ملل و پرت شدن به ایران به سفارتخانه های کشورهای 5+1 در تهران حمله کنم.

من فقط در پی زندگی و کسب و کار و معیشت و مطالعات و پژوهشهای خویشم و اینها همه

_در اثر معلق بودن پشت میله های سازمان ملل برای دریافت یک جواب روشن رسمی و کتبی قبولی و یا ردی به درخواست پناهندگی ام_

به شدت صدمه و آسیب دیده اند و من پیر و پیر تر و کودن و کودن تر و بی استعداد و بی استعدادتر شده ام. کشورهای 5+1 گویا قصد ندارند که این اهرم فشار را رها کنند و خط مشی مضرشان نسبت به اکبر همچنان تداوم دارد.

اما

در این موضوع زمان به نفع من و به زیان کشورهای 5+1 در حال سپری شدن است.

چونکه

من در جهت بندگی خدا در حرکت هستم و حتی با شادی خدا را سپاس می گویم که جوانی ام در راه آرمانهایم صرف و خرج شد.

همچنین مسوولیت جوامع و یا جامعه ای نیز متوجه من نیست حتی اگر بیش از آن شش ابرقدرت احساس مسوولیت کنم.

اما کشورهای 5+1 در نسبت خودشان با اکبر در جهت ناسپاسی فساد سرکشی ظلم و بی مسوولیتی و تکبری که حتی برای خودشان نیز تهوع آور شده در حال حرکت هستند.

پایان.

 

ضمنا این روزها که ترکیه بدشانسی آورده و در نقطه کانونی یگانگی کشورهای 5+1 قرار گرفته و همچون یک دلقک ماجرا جو و یا سگ بی صاحاب با هر انگیزه ای که من نمی دانم مسوولیت پندارها گفتارها و رفتارهای کشورهای 5+1 نسبت به اکبر را پذیرفته است سفر مقامات رسمی عالی رتبه ترکیه به ایران که دیروز وارد تهران شدند فاقد مجوزهای لازم از سوی اکبر است و عدم حمله تروریستی من به سفارت ترکیه در تهران در اعتراض به این موضوع به معنی موافقت من با امنیت ترکیه و یا سفارتخانه هایش در اقصی نقاط جهان نیست.

علی اکبر ابراهیمی

مقابل کاخ فرضی واحد کشورهای 5+1 در تهران (سفارت ترکیه در تهران)

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است