حسین رونقی ملکی را آزاد کنید


در این روزهای عید چرا باید حسین رونقی ملکی در اعتصاب غذا باشد؟!

معدل انواع و اقسام معدلهای ایرانی اعم از نظر من حیف گلایه است. به این معنی که سزاوار گلایه هایی است اما برای من ارزش گلایه کردن را هم ندارد و در من انرژی دیگری برای گلایه کردن نمانده است.


البته من دوست نداشتم این موضوع را بگویم و می خواستم از سفرم برای ایرانی های معاصر در ایران و اقصی نقاط جهان سوغاتی و پول و جایزه بیاورم تا مشکلاتم با معدل معدلهای ایرانی رفع و رجوع شود و دیدار، مصاحبه و آشنایی من با ایران و ایرانیان در سطوح برتری متبلور شود.

کشوهای 5+1 بوسیله شعبه ترکیه ای سازمان ملل این ابتذال را به سطح کیفی دیدار، مصاحبه و آشنایی من و ملت ایران که خیلی نیز همدیگر را دوست داریم و خیلی نیز دلمان برای هم تنگ شده بود، تنگ شده است و تنگ خواهد شد تحمیل کردند.

پس، اجداد و آبی های (بزرگترهای) ملتهای 5+1 ایشان را تربیت نکرده بودند و به همین دلیل در مقابل من و جهانم مسوول و موظف به پاسخگویی هستند و امیدوارم نسلهای بعدی آنها در دیدگاه من نسلهایی با آبرو و پاسخگو شناخته شوند.

در هر حال، آنها امروز در کانون تمرکز پرسشهای دفاعی من قرار دارند و بلایی بر سرم آورده اند که تنها شانس و سرمایه ام خشن بودن با آنها و خشن بودن با نقاب یا سپرشان (ترکیه) است.

دلایل مستند و تئوری های بی ثبات کننده و نا امن کننده بر علیه کشورهای 5+1 را توسعه داده ام، پس هستم.

اراده سیاسی اکبر در امور ایرانی و بین المللی را اجرا کنید.


برای ایران مبارزه می کنم

به احترام خودم و خودت و ورژن ایرانی ات

و بخاطر خودم و خودت و ورژن ایرانی ات.

راستی تا یادم نرفته بگم که و همچنین به خاطر و به احترام ملت ایران که به عشقشان همچون تو اعتصاب غذاها کرده ام و پژمرده و پر پر شده ام تا ایشان (آن ولی نعمتان و عالیجنابان) در آنسوی ویترین فارغ از ما کشته مرده ها و دلقک هایشان در پی موضوعات مربوط به تعطیلات عید خود باشند. دمشان گرم و عزتشان مستدام.


و برای جهان مبارزه می کنم

به احترام خودم و خودت و همه ورژنهایت در اقصی نقاط جهان

و بخاطر خودم و خودت و همه ورژنهایت در اقصی نقاط جهان.

و به خاطر و به احترام همه ملتها و همه کشورهای جهان.


علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است