صرفا جهت اطلاع شماره سه اکبر

صرفا جهت اطلاع شماره سه اکبر
من به امنیت کشورهای 5+1 اعتراض دارم و امنیت آنها را منع کرده ام و در اثر همین مقاومت و ایستادگی در مقابل امنیت آنها، در حال صدمه دیدن، آسیب پذیری، ضعف و مرگ تدریجی هستم.
و همچنین من هشدار می دهم که طی هفته ها، ماهها و سالهای پیش رو هر لحظه ممکن است که من قید امید به بهبود شرایط و وضعیت طاقت فرسای زندگی ام بواسطه کار و تلاشهای بی نتیجه تا نزدیکی های سن چهل سالگی را بزنم و در اعتراض به اینکه سفرای نیویورک نشین و اروپا نشین کشورهای 5+1 وضع زندگی شان از من بهتر است، در اطراف و یا مقابل سفارتخانه های 5+1 در تهران بطور محسوس و یا نا محسوس دست به خودکشی ناگهانی و یا تحصن و یا اعتصاب غذا و یا اقدامی مشابه چنین اقداماتی بزنم.
کشورهای 5+1 هر جنسی که دارند من در آن دخالت نمی کنم. اما در برخی جاها جنس آنها به من مربوط شده و گریبان مرا گرفته است. مثلا آنها طوری رفتار کرده اند که دیروز آقای خامنه ای یک تناقضی را تعریف کردند و از برخی ابرقدرتها خواستند که این تناقض را برای رژیم جمهوری اسلامی حل کنند. مضمونش آن بود که آنها به خامنه ای گفته اند: "هم قوی هستی و هم باید انقلابی نباشی تا بتوانیم با هم کار کنیم" و وی نیز ظاهرا گفته: "اگر انقلابی نباشم ضعیف گشته و در مقابل شما آسیب پذیر می شوم." آری این روزها آنها چانه هایشان به شدت مشغول است برای تکمیل جزئیات معاملات و توافقاتی خطرناک که سرکوب جنبش سبز در سال 2009 در آن بی پاسخ مانده است. دارند تعارضات و دغدغه ها و غیره و ذالکهایشان را بی پرده با هم رو می کنند.
اما من نمی خواهم که مسئله 5+1 حل چنان موضوعاتی باشد و نمی خواهم که 5+1 مشغول چنان موضوعاتی باشند.
من می خواهم 5+1 در مورد سرکوبهای سال 2009 ایران پاسخگو شوند و اگر سران جمهوری اسلامی در آنمورد مجازات نمی شوند، لااقل خود 5+1 مجازات را بپذیرند و مجازات شوند.
مثلا قاضی مرتضوی رژیم جمهوری اسلامی ایران از سوی قوه قضائیه رژیم جمهوری اسلامی ایران در مورد جنایات کهریزک تبرئه شده است. پس در نتیجه:
کشورهای 5+1 باید از بابت حمله به زندانیان کهریزک در سال 2009 مجازات شوند.

علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴
۱۷ سپتامبر ۲۰۱۵

تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است