صرفا جهت اطلاع شماره دو اکبر

صرفا جهت اطلاع شماره دو اکبر
ما برای زندانبان خوب با زندانبان بد تفاوت قائلیم

خامنه ای حیا کن، شکوری راد رو رها کن.
بازداشت شکوری راد که هیچ، اگر تو شکوری راد را و یا مرا قطعه قطعه هم کنی، ما نمی توانیم رفسنجانی را رییس و صاحب و شخص اول اپوزیسیون بشناسیم. انجام کارهای ضد سبز با نام جنبش سبز اصلا در دست ما و در اختیار و توان ما نیست. شکنجه ها و سرکوبها را متوقف کن که فقط عرض خود می بری و زحمت ما می داری. ما به میزان و نسبتی که سبزیم از اعتبار سبز برخورداریم. ما به همان میزان و نسبتی که نقش ابزار رژیم برای استحاله جنبش سبز را ایفا می کنیم بطور اتوماتیک به همان میزان و نسبت نیز از اعتبار سبز تهی شده و به ابزار جنبش سبز که به جان رژیم جمهوری اسلامی افتاده است و آن رژیم را استحاله می کند تبدیل می شویم.
اصل اپوزیسیون خودش وجود دارد و رویکردش نیز بر اندازی است. تو اصلاح طلبان را جویده و تفاله شان را روی اپوزیسیون پرت کرده ای و بوسیله بدنهای در حال پرتاب شدن اصلاح طلبان به براندازان حمله کرده ای. وگرنه اصلاح طلبان که با براندازان کاری نداشته اند، مشغول کار خود بوده اند و جنایتی مرتکب نشده بوده اند که بخواهند از براندازان بترسند. براندازان مسئله تو و باندت بوده اند.
چرا به دانشجویان آمریکا و دیگر جاها که ایشان را موعظه می کنی نمی گویی که برای توجیه جنایتها و راحت طلبی های تو و باندت تنها راه و چاره ای که برایتان باقی مانده، زیر پا گذاشتن فعالین سیاسی مستقل و منزه از حاکمیت در عرصه سیاست داخلی ایران معاصر و تبعید و حبس و حصر و تحدید و تهدید آنهاست؟ از هر گزارشگری که بخواهی مشروعیت بخری، خود آن گزارشگر را شاید بتوانی بخری اما برخی چیزها و از جمله مشروعیت، قابل فروخته شدن به شما نیست و فقط بمنظور تملک بر شما قابل عطا شدن به شماست.
به ابزارهایی همچون احمدی نژاد جوان، از همه جا بی خبر و قدرت طلب سال 84 می توانی یک مقام بدهی و کلی خدمات از وی برای نظام مفسده و ستمت بگیری. مثلا بخواهی هر که از خمینی هویت گرفته و خط امامی ها و اصلاح طلبان را برایت حذف کند، یا ناخودآگاهانه ملت را برایت مسخره و تحقیر کند و .... . اما آنهمه شرک را نمی توانی از اصلاح طلبان و بخصوص اطرافیان خاتمی انتظار داشته باشی.
رفسنجانی هم "زندانبان خوبه" بوده برای اصلاح طلبان و در نظر شخص من نیز یک پناهنده قابل احترام به جنبش سبز بوده. در نظر من زندانبان خوب که اصلاح طلبان و دیگر بچه های ما را طی شش سال اخیر شکنجه نکرده و از شکنجه گری دیگر زندانبانان نیز حمایت نکرده با زندانبان بد فرق دارد.
از این بازجویی ها و آسیب زایی ها و اعمال فشارها چیزی گیرت نمی آید جز آنکه جرم خودت و انواع و اقسام مزدورانت اعم از پیاده نظام و سواره نظام را سنگین تر می کنی. از شکنجه های گارد ویژه کشورهای 5+1 برای تغییر رژیم خودت و مزدورانت بترسی اول از همه به نفع خودت است.
تاج زاده را انداختی زندان و هزار تا جرم داری ....، بخاطر خودکامگی های تو و باندت هزار جنایت کرده ای.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است