سهم من و جهانم از امنیت و ثبات کشورهای 5+1 چیست؟



سهم من و جهانم از امنیت و ثبات کشورهای 5+1 چیست؟
کشورهای 5+1 طی شش سال اخیر و حتی پیشتر از آن امنیت و ثبات داشته اند اما من و دوستان سبزم در ایران امنیت و ثبات نداشته ایم.
من سهم خودم و جهانم از امنیت کشورهای 5+1 را می خواهم حتی اگر در ایران این روزها در راه همین مطالبه شهید شوم.
دوشنبه که به قدمگاه محمد نوری زاد در مقابل دفتر لاستیک دنا رفتم، برای محمد نوری زاد، برای خانواده های زینالی، بهشتی، علی شناس و .... و برای خودم و همچنین برای دیگر دوستان سبزم احساس خطر کردم و کمی هم ترسیدم. و این در حالی است که خط مشی من در آنگونه فضاها همواره لبخند، صمیمیت و دوری از تنش و التهاب بوده است. من در ایران تحت فشار هستم. در اینمورد به همه مسوولان مربوطه اعم از مسوولان ایرانی و مسوولان مربوطه در کشورهای 5+1 هشدار می دهم.

رفتاری که سزاوار خود 5+1 و جمهوری اسلامی و اجدادشان و جیره خوارانش است را بر علی اکبر ابراهیمی و دوستان سبزش روا مدارید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است