صرفا جهت اطلاع شماره یک اکبر

صرفا جهت اطلاع شماره یک اکبر

آقای علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران،
ملت ایران آنهمه خواستهای فطری و تاریخی ناخودآگاهانه و خود آگاهانه خوب خوب، قشنگ قشنگ و غرور آفرین و باشکوه داشت. جنابعالی از میان آنهمه تمایل و خواسته و رانه رفتید جستجو کردید و از لابه لا و اعماقشان رانه هایی همچون جاه طلبی، بلند پروازی و قسمهای سفت و سخت آخر الزمانی را کشف، برجسته و عینی و ملموس و واقعی فرمودید؟!!! آری، چونکه به آن نیاز داشتید.
چونکه بضاعت کافی برای حرکت در راههای صحیح موجود در دهه های اخیر را نداشتید.
شما طی دهه های اخیر با دروغ، دزدی و با برخی از دیگر ابزارها، نیات ناپاکی را به نام ملت ایران ساختید و پرداختید و روضه ها و داستانها و ورد و جادوهایش را نیز با مهندسی افکار عمومی به ملت مظلوم و معصوم ایران القا کردید و با مسوولیت ایران و در واقع با مسوولیت ملت ایران، اهداف نامتعادل، نا متوازن، نامتعارف و خطرناکی را برای ایران و منابع و پتانسیلها و توش و تاب و توانش در نظر گرفتید.
جنابعالی بوسیله کارکنان میلیونی اطلاعاتی تان در داخل بطور نامحسوس و غیر رسمی به عموم ملت ایران القا فرمودید که ایران نه تنها بمب اتم دارد، بلکه حتی یک ابرقدرت در زمینه تسلیحات اتمی و قهرمان اتمی جهان است و دست ابرقدرتها را نیز از پشت بسته و دارد آنها را روی یک انگشت بازی می دهد و حتی از برخی ابرقدرتها باج و خراج نیز می گیرد.
جنابعالی با طرح چنین خزعبلات و وسوسه های خطرناک و رسوا کننده ای و با پوپولیسم و عوامفریبی و دروغ و خیانت موفق شدید جایگاه خودتان در ساختار قدرت مرکزی ایران را تقویت و تثبیت فرمایید. اما به من بگویید ای حضرت آقا که چرا این روزها دارید برای بدست آوردن حداقلهایی همچون "پول کافی برای پیشگیری از نافرمانی چماقدارانتان" له له می زنید و حتی به نرمش قهرمانانه نیز تن در داده اید و
به شش تا ابرقدرت جهان معاصر رسما و کتبا تعهد داده اید که نه تنها مقام اول و قهرمان اتمی نظامی جهان نباشید، بلکه حتی یک بمب اتم هم نداشته باشید؟!!!
پس معلوم شد که با دروغ و دزدی و ریا جایگاه خودتان در عرصه سیاست داخلی ایران را تقویت و تثبیت کرده بودید.
حالا که دیده ای اکبر به 5+1 فشار آورده که با تو و باند منزوی ات کار نکنند، رفته ای آویزان هویتهای اصلاح طلب و سبز شده ای؟

چرا با همون حزب الله ادامه نمی دی؟ سعید جلیلی معصوم و طفلکی و مظلوم و از همه جا بی خبر و فیگور جدیت و غیرت و عزت و غیره رژیم چیش بود که روحانی رو آوردی؟ ای پیر السسگ، تو که با راست افراطی در بیت رهبری و حومه کار کرده و پایه همه بازیهای رژیم را بدون مشورت دیگر احزاب بنیاد نهاده  و ذینفع اصلی بوده ای دیگر چه نیازی به دیگر بازیگران در عرصه سیاست داخلی ایران داشتی؟
چرا باز هم از همان بیت رهبری خودت یکی را نمی آوری و رییس جمهور و وزیر و وکیل و نماینده مجلس و رهبر مملکت و اینطور چیزها نمی کنی و نقشهای زشت و ننگین این نرمش قهرمانانه یا همان کرنش ذلیلانه اعم از واسطه گری ها، دلالی ها، معاملات، توافقات، اجرا و اعمال سیاستهای کلان اقتصادی _که این روزها یارانه و عیدی و بریز بپاشش کمرنگتر و قیمت آب و برق و گاز و تلفن و غیره و ذالکش گرانتر است_ و خلاصه اداره و مدیریت و نمایندگی اوضاع و شرایط پساتوافق و .... را به ایشان واگذار نمی کنی؟!
روت نمی شه!؟ حاکمیت دوگانه رو عشق است؟! آیا حاکمیت یکدست دیگه حال نمی ده و تکراری و زننده و مشمئز کننده و تاریخ مصرف گذشته شده؟! چی شده؟ خیلی آبرو داری که تونستی باز هم به اصلاحات و جنبش سبز برگردی و برای نجات کشتی سوراخ شده نظام جمهوری اسلامی ایران  ازشون کمک بخوای و طی دو سال اخیر نیز بجز همان مظلومیتها، هیچ دستمزدی به اصلاح طلبان ندهی.

خیالت راحت باشد، من فقط اسم حزب ایران آباد، حزب کمونیست کارگری، شورای ملی ایران و دیگر واحد ها و گروههای سازمان یافته "برانداز" را بعنوان آلترناتیوها و احزاب مختلف سبز به خدا، حقیقت،سازمان ملل و به 5+1 ارایه داده ام و نه اسم حزب الله و دیگر احزاب تابع و مطابق آن را.

تو آزاد و مجازی که فقط با "حزب الله و راست افراطی در بیت رهبری و حومه" کار کنی.
دیگران در انتخابات 92 همگی همچون اسفندیار رحیم مشایی خودآگاهانه و یا ناخودآگاهانه در مقابل جنبش سبز رکوع کرده بودند و با گرسنگی و ترس و ولع به آرای سبز چشمداشتند و هر یک به نسبتی و به میزانی به حقوق و امتیازات من و جنبش سبز دست برده و از گفتمان و مواضعی سبز (یعنی از نان و نمک اکبر و جنبش سبز و یا همان گوشت و خون اکبر و جنبش سبز) آویزان شده بودند از (با) دندان، چنگ و پنگول.
نمی خواهی با محرومیتهای انتخاباتی تنبیه شان کنی؟ خوبه ها! مقتدرتر به نظر می رسید.
اما من به آنهایی که مواضع و رویکردهای به روز شده جنبش سبز "ورژن حزب ایران آباد گفتمان و مواضع سبز" را نمایندگی و تقویت کنند، می گویم سپاس و تشویقشان می کنم و در دیدگاهم (دیدگاه اکبر) به آنها مجوز فعالیت انتخاباتی در جمهوری اسلامی را می دهم. چه میر سبزمان میر حسین موسوی باشد، چه ملیجک سبزمان محمود احمدی نژاد باشد، چه زندان بان سبزمان رفسنجانی باشد و .... .

در هر صورت اما مجازات ویژه 5+1 از بابت انتخاباتها در ایران بجای خودش محفوظ است و صدور چنین مجوزی برای حزب اتحاد ملت ایران و یا هر حزب دیگری فقط مصونیتی برای آن حزب در مقابل عصبیت و فراپکنی های 5+1 خواهد بود و موجب منتفی شدن مجازاتهای فوق الذکر علیه 5+1 و یا موجب منتفی شدن بخشی از آن مجازاتها نخواهد شد. همچنین مجوز احتمالی فوق الذکر به معنی مشروع بودن رژیم جمهوری اسلامی ایران و یا رقابتی و آزاد و سالم بودن انتخاباتها در آن رژیم نیست.

عالیجناب خامنه ای، به اربابانت در کشورهای 5+1 بگو:
پذیرفته شدن "ورژن حزب ایران آباد گفتمان و مواضع سبز" حداقل خواسته اکبر از خامنه ای در انتخاباتهای پیش رو در جمهوری اسلامی ایران است. و چنین گزینه ای ممکن است موجب تعدیل دیدگاههای اکبر در مورد امنیت کشورهای 5+1 شود.

و در غیر اینصورتخامنه ای آزاد و مجاز است که فقط از حزب الله و راست افراطی در بیت رهبری و حومه برای مدیریت و نمایندگی در عرصه های سیاسی ایران استفاده کند. من از بابت استفاده ابزاری رژیم خامنه ای از اصلاح طلبان و سبزهای حکومتی و استحاله شده در انتخاباتهای پیش روی آن رژیم در ایران ، هیچگونه جایزه و امتیازی به آن رژیم نمی دهم و آن رژیم را مجبور به برپایی نمایشهای فریبنده انتخاباتهای آزاد، سالم و رقابتی نمی کنم. اگر آن رژیم دست به چنین نمایشهایی می زند در پی پاسخگویی به نیاز خودش است و لا غیر.

تصریح می کنم که
فعال شدن حزب الله و راست افراطی در بیت رهبری و حومه و هر یک از دیگر بازیگران انتخاباتی جمهوری اسلامی اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و غیره و ذالک در انتخاباتهای پیش رو در ایران، یک مجازات ویژه و جداگانه دیگر را نیز برای کشورهای 5+1 لازم و ضروری می کند.
و نکته مهم آن است که در این سند برای 5+1 از بابت فعالیت انتخاباتی حزب الله و هر یک از دیگر احزاب در جمهوری اسلامی ایران، مجازات یکسان و هم اندازه در نظر گرفته شده است.

همانطور که حسن روحانی از استانداردهای "ورژن حزب ایران آباد گفتمان و مواضع سبز" برخوردار نیست اما در ایران به قدرت رسید و با دستبرد و استفاده از اعتبار و آبرو و جادوی کلمه سبز، نیاز رژیم ایران و 5+1 مبنی بر توافق و معامله را تامین کرد و کشورهای 5+1 باید از بابت به قدرت رسیدن حسن روحانی در ایران به میزانی مشخص مجازات شوند.

ضمنا من و جنبش سبز منزه و مستقل از دیگر افراد، گروهها و تشکلهای ایرانی منتقد و مخالف رژیم ایران بوده و همچنین خیر خواه و دعا گوی همه آنها هستیم. آنها و جنبش سبز نیز منزه و مستقل از من بوده و مسوول پندارها، گفتارها و اقدامات من نیستند. بدین ترتیب، هرگونه ستایش و یا حمله احتمالی از سوی رژیم جمهوری اسلامی ایران و یا منتقدین و مخالفانش به اینجانب علی اکبر ابراهیمی برای من الزام آور نبوده و در تکالیف و وظایف 5+1 در مقابل اکبر تغییری ایجاد نمی کند و در دیدگاه اکبر بعنوان بهانه و یا بهانه هایی برای عدم انجام وظایف 5+1 در مقابل اکبر پذیرفته نخواهد بود.

علی اکبر ابراهیمی

یکشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۴
۳۰ اوت ۲۰۱۵
تهران
مقابل کاخ واحد فرضی کشورهای 5+1 در تهران
در شعاعی از اطراف سفارتخانه های 5+1 در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است