بیانیه شماره 4 تحصن اکبر



بیانیه شماره 4 تحصن اکبر
من بعنوان یک قطره سبز از دریای سبز، بعنوان یک انسان سبز از پویش و جنبش سبز، از قتل پویش و جنبش سبز نمی گذرم. یعنی نمی توانم بگذرم.
رژیم ایران و اپوزیسیون ایران هر یک به نحوی خواستار مرگ جنبش سبز بوده اند و در آن قتل دست داشته اند.
کشورهای 5+1 و ترکیه نیز هر یک به نحوی از مرگ جنبش سبز نفع بردند و از این هفت کشور، سه کشور چین، روسیه و ترکیه حتی پیشتر از مرگ جنبش سبز نیز آشکارا جویای چنان منافعی بودند.
بارها بطور دقیق در تئوری هایم توضیح داده ام که هم مسوولیت پستی و رینندگی و دیگر صفات بد اپوزیسیون ایران با رژیم جمهوری اسلامی ایران است و هم مسوولیت نگاه کوته بینانه و لاشخور مابانه کشورهای 5+1 و ترکیه نسبت به ایران با رژیم جمهوری اسلامی ایران است.
من مخالفتی با مجازات کشورهای 5+1 و ترکیه و اپوزیسیون ایران ندارم و این موضوع برای من چندان مهم نیست و فقط موضوعی تفریحی، جذاب، لذتبخش و نسبتا غیر جدی است. اما آنچه که من بر آن موافقت و تاکید دارم مجازات رژیم جمهوری اسلامی ایران است.
میلیونها ایرانی نمادین و دهها میلیون ایرانی معمولی، دوستان برانداز و غیر لندن نشین اکبر در سراسر جهان و خیلی های دیگر .... در دیدگاه اکبر قطره های سبز و انسانهای سبز شناخته شده اند.
اما در دیدگاه اکبر هر قطره سبز و هر انسان سبز باید از حقوق و امتیازات ویژه ای برخوردار باشد. و از جمله آنکه حق دارد شخصا بطور ویژه و منحصر به فرد خویش "خواهان مجازات سران و اعضای برجسته رژیم جمهوری اسلامی ایران" شود. و یا از مبارزه دور بایستد. و یا .... . و هر ایرانی معاصری که در مقابل چنین اراده و یا اراده هایی بایستد و با تندی و شرارت و آسیب رسانی اعلام مخالفت کند، نه تنها یک "ایرانی سبز" نیست، بلکه حتی هیچ فرقی هم با اپوزیسیون آدمفروش، آدمکش و قلهک نشین یا لندن نشین ایرانی ندارد و جان و مال و ناموسش که همگی دزدی و حرام است در میان مدت و بلند مدت از طرف ایران تحت تعقیب قرار خواهد گرفت.
رژیم جمهوری اسلامی ایران باید به جرم قتل جنبش سبز مجازات شود.
و چنانچه مجازات نشود، کشورهای 5+1 و ترکیه و اپوزیسیون ایران خودشان باید به جرم قتل جنبش سبز مجازات شوند.
من خودم شخصا با رژیم جمهوری اسلامی ایران مستقیما سر جنگ ندارم و بعنوان یک قطره سبز از حق ویژه ام مبنی بر دور ایستادن از مبارزه استفاده می کنم. چونکه نمی خواهم آن رژیم صدمه ای به من که یادگاری از جنبش سبز هستم بزند و تهدیدی برای منافعم باشد. من حتی به منظور مصونیت بیشتر خودم و دیگر سبزها از شر رژیم جمهوری اسلامی ایران، رسما به رژیم جمهوری اسلامی ایران گفته ام که:
" کاملا مطمئن نیستم و تضمین نمی کنم که قتل جنبش سبز کار اپوزیسیون ایران، کار کشورهای 5+1 و کار ترکیه نبوده باشد و اصلا هم نبوده باشد و فقط و فقط کار خود رژیم جمهوری اسلامی ایران بوده باشد."
من برای اعمال مجازات بر علیه رژیم جمهوری اسلامی ایران، به کشورهای 5+1، به ترکیه و به اپوزیسیون ایران پول داده ام. و جوانی ام را و خیلی چیزهایم را.
رژیم جمهوری اسلامی ایران باید به جرم قتل جنبش سبز مجازات شود.
وگرنه، در اینک و اینجا شکنجه 5+1، ترکیه و اپوزیسیون ایرانی برای من بسیار خوشایند و لذتبخش خواهد بود.
من دیگر حرفی با 5+1، ترکیه و اپوزیسیون ایرانی ندارم. خدا حافظ.

علی اکبر ابراهیمی
شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۴
۱۸ ژوئیه ۲۰۱۵
تهران مقابل سفارتخانه فرضا واحد کشورهای 5+1 در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است