ضرب الاجل برای اعلام موضع ترکیه نسبت به اکبر



ضرب الاجل برای اعلام موضع ترکیه نسبت به اکبر

من از مردم سبز ایران در سال 2009 و از سبزهای مردم ایران طی شش سال اخیر حمایت کرده ام.
از ترکیه می خواهم هر چه سریعتر وضعیت حقوقی من در ترکیه و نظر رسمی ترکیه در مورد مرا به من ابلاغ کند.
منع ورود نزدیک به شش سال از آسمان که نمی آید. از یک دادگاهی چیزی آمده.
این اولتیماتوم از روی احساسات ناسیونالیستی ایرانی نیست. من مخالف صدمه زدن ترکیه به ایران نیستم. من موافق صدمه زدن ترکیه به ایران نیز نیستم. من مخالف استفاده ابزاری ترکیه از اکبر برای صدمه زدن به ایران و یا تسویه حساب با ایران هستم. من مخالف استفاده ابزاری ترکیه از ایران برای صدمه زدن به اکبر و یا تسویه حساب با اکبر هستم.
از ترکیه می خواهم هر چه سریعتر وضعیت حقوقی من در ترکیه و نظر رسمی ترکیه در مورد مرا به من ابلاغ کند. و در غیر اینصورت من بطور تدریجی بر علیه ترکیه تئوری سازی می کنم و آن تئوری ها بطور جبران ناپذیری ثبت می شوند. البته این موضوع به معنی انصراف و یا عدم انصراف من در مورد سفر به ترکیه نیست.
رویارو کردن اکبر با سرباز ترکیه در مرز، خواست و اراده خود ترکیه بوده است.
امروز هم چیزی از ترکیه نمی خواهم. می گویم موانع را به من بگویید تا اگر خیلی سخت است من نیرویم را صرف و خرج سفر به ترکیه نکنم و به گزینه های دیگرم برای زندگی و پیشرفت بیندیشم و برایشان انرژی خرج کنم.
من فقط از ترکیه خواسته ام که وضعیت حقوقی من در ترکیه و نظر رسمی ترکیه در مورد مرا به من ابلاغ کند. اما ترکیه بدلایلی که بسیاری از آنها برای اکبر روشن است حتی از انجام این کار نیز سر باز زده.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است