بیانیه شماره 3 تحصن اکبر



بیانیه  شماره 3 تحصن اکبر
یک پیشکشی تشویق آمیز از طرف جهان اکبر برای کشورهای 5+1

ای کشورهای 5+1 بودواید بیاید یه طعمه جذاب براتون آوردم.
اینجانب علی اکبر جنبش سبز ایران در این سند چشم اندازی رو بهتون تقدیم می کنم که طعمش تا همیشه در خاطرتون خواهد موند. حالا شما بوخورید و باز هم بگید اکبر بده! چی کارتون کنم، شما اینید دیگه.

در این منظره شما دارید همه احزاب رسمی، قانونی و فعال دلقکتون (ترکیه ) رو تحت فشار همه جانبه ای که به سرعت به یک فشار فیزیکی منجر می شه می زارید تا اونا نوامیس پنج درصد از همه اعضای همه احزاب ترکیه رو بعنوان کوس و کون به شما معرفی کرده و به شما تقدیم می فرمایند. نیروهای مسلح ترکیه هم فقط این موضوع رو تماشا می کنند. چونکه می دونن اگه بخوان بیان جلو بر سر خودشون چی میاد. وه که چه تماشایی شده ترکیه در این تصویر! آیا اینطور نیست؟

همین موضوع در همین تصویر در مورد نوامیس 49 درصد از سران و اعضای برجسته اپوزیسیون ایرانی اعم از اپوزیسیون محافظه کار، اصلاح طلب و یا برانداز نیز در حال اجراست.

همین موضوع در همین تصویر در مورد نوامیس 99 درصد از سران و اعضای برجسته رژیم جمهوری اسلامی ایران و نهادهای سیاهکار وابسته به آن نیز در حال اجراست.

تانکها، نیروهای نظامی و سربازای شما شیش تا دارن توی خیابونای ایران قدم می زنن و جولون می ده ن و دنبال دشمنان حقوق و منافع اکبر (ضد سبزهای داخلی و خارجی ایران) که از ترس مثل موش رفته ن توی سوراخهاشون قایم شده ن می گرده ن
و هر ایرانی یی که طی یک حرکت قهرمانانه (اعم از نرمش و یا غرش) می پره وسط و می گوزه، بعنوان عضوی از همون 49 و یا 99 درصد شناسایی شده و روی همون هوا و یا چند ثانیه بعد از اونکه پاهاش به زمین رسید و عملیات گوزیدنش تکمیل و تموم شد شکار می شه.

عشق و حال، تفریح و خوش گذرانی و عیش و نوش. به سلامتی شما شیش تا شاخ شمشاد و گل سر سبد. فقط خودمو خودتو (اکبر و جنبش سبز و یا بعبارت دیگه، اکبر و شیش قدرت جهانی رو) عشق است. بقیه شون تا بخوان بیان به سطح فرهنگی و معرفتی من و تو برسن ما به یک فرصت پونصد ساله و یا حتی ازلی ابدی نیاز داریم.

ببینید من چقدر هوای شما رو دارم! ببینید من چقدر شما شیش تا رو دوست دارم و چقدر دارم در این سند باهاتون حال می کنم! برید با همون چشم اندازی که در سطور فوق بهتون تقدیم کردم خوش باشید و حال کنید. از این تجمعات شیطانی و شرورانه تون فاصله بگیرید و دور شید. اونجا جمع شدید با رژیم جمهوری اسلامی ایران در ژنو و لوزان و وین دارید چی کار می کنید؟
من اونهمه اعلامیه صادر کردم، اونهمه بیانیه صادر کردم، اونهمه توضیح ارایه شد. گفتم موضوع حقوق بشر مقدم بر موضوع اتمی است. گفتم در مورد منافع یک کشور و ملت با یک مشت دزد و دروغگو و جنایت کار مذاکره و معامله نکنید. مذاکره باید برای رسیدن به توافق باشد برای تسلیم داوطلبانه همان 99 درصد فوق الذکر و بازداشت، محاکمه و مجازات ایشان.
توافقی کمتر از آنچه که در این سند به همراه مشوقهای زیاد به شما ارایه شد از نظر اینجانب علی اکبر ابراهیمی جنبش سبز قابل قبول نیست و در کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای امنیت شما خطرناک خواهد بود.

اگر که ترکیه و یا اپوزیسیون ایرانی نیز به جنبش سبز ملت ایران صدمه و آسیب زده باشند، این موضوع از نظر من جرم خود آنها نیست و جرم رژیم ایران است که من از آن خواسته بودم ایران اپوزیسیون خوب و مناسب و آبرومندی داشته باشد اما آن رژیم مایل بود و سعی هم کرد که اپوزیسیون ایرانی ریننده، لندن نشین، جنبش سبز فروش و غیره و ذالک باشد تا خودش بتواند خوب، سالم، شایسته، منجی و تنها گزینه موجود و اینطور چیزها به نظر برسد.
بعبارت دیگر، به نسبتی که حق و حقوق اکبر و جنبش سبز استیفا شده و انواع آسیب ها و خسارتهای ایشان اعم از مادی و معنوی و غیره، بهبود یافته و جبران می شود، کشور ترکیه و اپوزیسیون ایران بطور اتوماتیک قابل بخشش در دیدگاه اکبر می شوند و نیازی به تشدید عذاب کشور ترکیه و اپوزیسیون ایران نیست. و عکس این موضوع نیز صادق است و در آنمورد عذاب کشور ترکیه و اپوزیسیون ایران باید تشدید شود و تشدید عذابهای ذکر شده نباید هیچگونه آسیبی به منافع اکبر و جنبش سبز نه در کشور ترکیه و نه در میان اپوزیسیون ایران بزند.
اما رژیم جمهوری اسلامی خامنه ای و سپاه در ایران در هر صورت قابل بخشش نیست و مجازات آنها در هر صورت و در هر شرایطی لازم و ضروری است. چونکه آنها مجرمان اصلی هستند. و در این راه (در راه مجازات آنها)، هزینه ها و آسیبهایی هم که سبزهای ایران و اپوزیسیون ایران و خود ایران متحمل شده اند و می شوند نباید از هزینه ها و آسیبهایی که عموم دیگر ایرانیان متحمل می شوند بیشتر باشد. در مورد سبزها چونکه نور چشم اکبر و شرف ایران و ایرانیان هستند. و در مورد اپوزیسیون ایران نیز بخاطر آنکه نمی خواهم کشورم ایران به بیش از 51 درصد از ایشان مدیون و بدهکار باشد.
کشورهای 5+1 نیز در این میان مسوولان اصلی هستند و باید پاسخگو باشند. ایشان بعنوان اربابان و مالکان شماره یک جهان، با دادن اطمینان و تضمینهای لازم و کافی به رژیم ایران ( رژیم ایران به مثابه مدیری که تابع دستورات رییس است) چنین القا کرده بودند که سرکوب اکبر و جنبش سبز  _لااقل در کوتاه مدت_ به نفع آن رژیم خواهد بود.
ای کشورهای 5+1،
اگر شما بجای بازداشت و مجازات آن رژیم، ایران را از آن رژیم بخرید، خودتان باید بجای آن رژیم مجازات شوید.
آخه آبتون کم بود، نونتون کم بود، با رژیم جمهوری اسلامی ایران شریک جرم شدنتون چی بود!؟


علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴   
۳۰ ژوئن ۲۰۱۵
تهران
مقابل سفارتخانه های کشورهای 5+1

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است