یک دلیل برای مجبور بودنم به ترجیه ترکیه بر مالزی

من اگر مالزی را برگزینم برای سفری که طی هفته ها و یا ماههای آینده پیش رو دارم، اینکار به معنی شکست من در ترکیه به نظر می آید. و من بیش از آنکه از شکست خودم در ترکیه ناراحت و متاسف باشم، دلواپسم که این موضوع، همچنین یک شکست برای حقیقت ترکیه نیز خواهد بود که مخالفتی در امداد رسانی ها در ترکیه آن زمان به اکبر نداشت اما گویا ترکیه در انتها در میزبانی از تعامل اکبر با سازمان ملل شکست خورد و برای اکبر میزبانی با ثبات نبود.
در همین راستا من طی روزهای اخیر استعلام کرده ام و از ترکیه خواسته ام که دیدگاه و نظرش را در مورد اینجانب علی اکبر ابراهیمی بگوید تا من بتوانم در مورد سفر کردن به ترکیه در آینده نزدیک و یا سفر نکردن به ترکیه در آینده نزدیک تصمیم بگیرم. اما سفارت ترکیه پاسخی به من نداده است. دو نامه ام به اردوغان را نیز برای سفارت ایمیل زده ام اما هنوز خبری از جواب نیست.
من در مورد تنزل بیش از پیش شان و جایگاه ترکیه در دیدگاه اکبر نگرانم و همانگونه که باش کمیسر می گفت، نمی خواهم رویارویی (مواجه) نامناسبی میان ما باشد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است