ضرب الاجل اکبر برای کشورهای 5+1


ضرب الاجل اکبر برای کشورهای 5+1

در روزهای اخیر من یک ضرب الاجل برای رژیم جمهوری اسلامی ایران در مورد گشایش حد اکثری فضای سیاسی در این کشور تعیین کردم. اما علی رغم به پایان رسیدن مهلت تعیین شده، رژیم ایران پاسخ لازم و کافی به آن اولتیماتوم نداد و حتی "سامان نسیم" را هم کشت و "آتنا فرقدانی" را نیز مجبور به اعتصاب غذا و تداوم آن کرد.
و امروز من می گویم
رژیم جمهوری اسلامی ایران باید تا روز چهارشنبه 27 اسفند 93 مصادف با 18 مارس 2015 به آنچه که در آن ضرب الاجل خواسته شده، پاسخ لازم و کافی را بدهد.
و علاوه بر آن باید لیستی از مشخصات افراد و گروههای فشارش (شعبون بی مخ های رسمی و غیر رسمی و آشکار و پنهانش) را که در سالهای اخیر نیز بر ضد سبزهای ملت ایران و بر ضد جنبش سبز ملت ایران فعال بوده اند به رسانه ها و افکار عمومی تحویل دهد.
در غیر اینصورت
من حق دارم در "ویژه نامه نوروزی اکبر" که بناست در ماه مارس 2015 منتشر شود،
فشارهایم بر علیه کشورهای 5+1 را یکبار دیگر نیز
_و این بار بطور خطرناک تر و غیر قابل جبران تری_
بیش از پیش تشدید کنم
و در اینصورت آن کشورها حق ندارند از این بابت از دست من ناراحت شوند و یا آنکه آنها نیز متقابلا فشارهایشان بر علیه مرا بطور خود آگاه و یا ناخود آگاه و اتوماتیک، بیش از پیش تشدید کنند.

با احترام،
علی اکبر ابراهیمی

سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳
۲۴ فوریه ۲۰۱۵
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است