طرح آتش بس میان کشورهای 5+1 با اکبر


طرح آتش بس میان کشورهای 5+1 با اکبر
(اعلامیه شماره 13 تحصن اکبر)

به نظر نمی رسد که کشورهای 5+1 بخواهند و یا آنکه بتوانند تا قبل از 20 aug 2014  آنچه را که اکبر از ایشان در مورد ایران و جهان خواسته است به انجام برسانند.
احتمالا آنها از آن پس بطور جدی تری مرا یک دشمن متخاصم بر علیه خودشان حس خواهند کرد و بیش از پیش امیدشان به بی خطر بودن اکبر برای کشورهای 5+1 را تبدیل شده به یاس خواهند یافت.
اما آنها باید بدانند که هرچند من کشورهای 5+1 را بعنوان کل هدف و حتی بجای خدا و یا شریک خدا نمی پذیرم و قبول ندارم، اما آنها را در این زندانی که اسیر و گرفتارش هستم سرگرمی های چندان بدی نیز برای خودم نمی دانم و مجبور شده ام که آنچه
"دزدیده شدن حق و حقوق رسانه ای و تبلیغاتی اکبر در سال 2009 توسط معدل سران اپوزیسیون سبز و غیر سبز ایران" نامیده می شود را بهانه کنم و برای خودم حق صدور کارت سبز امتیازات سال 2009 ایران و اعطای آن هویتهای ممتاز و سبز به استبداد و استعمار و حق عصیان و حق ترقه بازی و .... قایل شوم و
آنها (5+1) را بعنوان سرگرمی بپذیرم و گهگاه آنها (5+1) را نیز برای مدتی معین و محدود، اندکی برخوردار از خیر و حق و نیکی به حساب بیاورم و هر یک از ایشان را به نام صدا کنم و به ایشان بگویم: "جهنم و ضرر، 5+1 را نیز عشق است".
در همین راستا، چنانچه دخترها و پسرهای خانواده ها و فامیلهای حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1 تمایل دارند که من آنها را بکنم (بگایم)، علی رغم آنکه من از انجام چنین کارهایی بدم می آید، اما درخواستهای پنهانی آنها در اینمورد برای من قابل بررسی است.
البته پذیرش چنان درخواستهایی از سوی من، هیچگونه محدودیت، تعهد و الزامی برای من ایجاد نمی کند و برایم فقط می تواند سرگرمی و تفریح باشد.
بدین ترتیب، همانگونه که رهبر جمهوری اسلامی ایران (جناب آقای علی خامنه ای) استراتژی نرمش قهرمانانه (کون دادن، اعم از کون دادن با آرایش محمود احمدی نژادی و یا کون دادن با آرایش حسن روحانی یی) را در قبال 5+1 به کار برد و احساس کرد که کشورهای 5+1 نسبت به وی دلبسته و علاقمند شده اند،
کشورهای 5+1 نیز در اینجا و اینک به همین استراتژی نرمش قهرمانانه در قبال اکبر متوسل شده اند و گمان می کنند که اکبر در مراتع 5+1 به شکار و عشق و حال و تفریح و خوشگذرانی و عیش و نوش پرداخته و نسبتا صاحب کشورهای 5+1 شده است و کتکها و توهین ها و آسیب ها و خسارات بر علیه خودش را نیز به حساب "خواستگار زنون" گذاشته و با همیندست تصدقات تحقیر آمیز و کم و بخور و نمیری که از سوی 5+1 بر اکبر نازل گشته، دچار توهم قدرت و احساس مالکیت بر کشورهای 5+1 شده است
و دیگر نسبت به کشورهای 5+1 آنقدرها هم بی رحم نخواهد بود و در نتیجه، ترسشان از اکبر که گمان می کنند دلبسته کشورهای مطبوعشان شده است کمتر می شود و دیگر لزوم و ضرورتی برای ترس بیش از پیش از اکبر و جفتک پرانی هایی بیشتر و بدتر و آسیب زا تر و صدمه زننده تر به اکبر نمی بینند و این شعر حافظ را می خوانند که:
"معاشران گره از زلف یار باز کنید، شبی خوش است بدین قصه اش دراز کنید".
از همه این حرفها گذشته، اما دل پسرکها و دخترکهای خانواده ها و فامیلهای حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1 را هم نمی توان شکست. پس، ای کلوپ پسرکها و دخترکهای خانواده ها و فامیلهای حکام و مقامهای مسوول کشورهای 5+1 (ای بلای سر اکبر)، دوستت دارم. به جان تو قسم، دوستت دارم.


علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳
۱۱ اوت ۲۰۱۴
تهران

مقابل دفتر سازمان ملل در بلوار شهرزاد

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است