برای دیپلماتهای 5+1 نگرانم

دیپلماتهای 5+1 که این روزها مشغول مذاکرات با طرف ایرانی هستید، با سلام.
قبل از هر چیز بگویم که مواظب باشید محل برگزاری مذاکرات ایران نباشد. چونکه در اینصورت شما با خطر گروگانگیری مواجه هستید.
خوب، شما خوبید؟ خوشید؟ از مذاکرات با طرف ایرانی اذیت که نشدید؟ من نمی گذارم شما اذیت و سختی بکشید. علی رغم برخی مسایل باقی مانده و حل نشده که میان من و کشورهای 5+1 وجود دارد، اما کشورهای 5+1 دوستان من هستند. شما دوستان من هستید.
طرف ایرانی مذاکره کننده با شما همه دار و ندار مادی و معنوی اش از من است و من پولهای کلانی به آنها داده ام و بوسیله آنها در تلاشم تا کار مذاکرات خوب پیش برود و شما راحت باشید و زیاد سختی نکشید.
اگر هم یک وقتی دیدید که طرف ایرانی داد می کشد و حرکات نامتعارف از خودش بروز می دهد آنها همانطوری هستند، شما زیاد به ایشان اهمیت ندهید و بهتر است که کار مذاکرات را پیش ببریم.
یک وقت هم اگر دیدید زیادی ضر ضر می کنند و پر رو شده اند، بزنید توی دهانشان تا سر جای خودشان بنشینند و زحمات من و شما بزرگواران و عالیجنابان را ضایع نکنند.
توصیه های من کاملا آنلاین و به روز است و شما خیالتان راحت باشد که این متن کوچک و راهبردی، انعکاس "رفتار روز ایران با اکبر" است. یعنی کشوری که در زمینه های مربوط به اکبر، با تجسم هایی فاسد و با آدمهایی نمک نشناس، دزد، دروغگو، فرصت طلب و ظالم با اکبر سر و کار دارد و نه با بهترین چهره ها و یا دست کم با چهره های خوب و مناسب و آبرومندش.
موفق و کامیاب باشید، مذاکرات خوشی را برایتان آرزو می کنم.
یگانه دوست ایرانی شما،
علی اکبر ابراهیمی
تهران

یکشنبه 25 خرداد
15 ژوئن 2014

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است