احمدی نژاد خدمتکار نبوده است، خیانتکار بوده است

آیا ارتقای مطالبات تا سطح "خونه توی جردن" خدمت احمدی نژاد بوده است یا خیانت وی؟
احمدی نژاد را رییس جمهور کرده بودند و او هم برای ایشان آدم می کشت و چپاول را توسعه می داد. با یک چنین رویکرد و نگاهی که احمدی نژاد داشت، کدام مدیریت؟ کدام احمدی نژاد، کدام کشک؟ اصلا تو بگو احمدی نژاد طلاست. همین طلا، عزیزان مرا کشته. من نمی توانم دستگاه آدم کش احمدی نژاد پرور را به حال خودش واگذارم تا در کشورم بچرد و بدرد و .... .
در شان این مردم بزرگ بود که اگر هم یارانه و پول مستقیم می گیرند از دست خاتمی و موسوی و رهنورد و مهاجرانی و تاجراده و دیگر آدمهای سبز برجسته اکبر بگیرند، نه از دست خامنه ای و احمدی نژاد. خاطرات شیرین باید آنگونه شکل می گرفت که موجب خیر و برکت و توسعه نبز بشود. یارانه دادن خامنه ای و احمدی نژاد توهین به ملت و نکبت زا بود.
می گوید احمدی نژاد مردمی بود و مردم را برای اولین بار با "حق یارانه" خودشان آشنا کرد. و در زمان احمدی نژاد تولید هم مشکلی نداشت و همان مسکن مهر کلی کسب و کار درست کرده بود و .... می چرخید و رونق اقتصادی ایجاد می کرد.
مثال جوانی را می زنم که ارثی به وی رسیده. می تواند خونه توی جردن بخرد و می تواند یک آپارتمان ارزان کرایه کند و باقی پول را به بخش تولید بزند.
می گوید خونه توی جردن می خرم. من چرا پولی را که از پدرم به من رسیده است به بخش تولید در کشور بزنم. بهم وام بده بزنم به بخش تولید. چرا با پول خودم؟
می گوید وقتی که من به درمانگاه مراجعه کردنم شصت هزار تومان می شود بغیر از مخارج دیگرش، با چه منطقی یارانه را بر می دارند؟ و چرا یارانه 200 هزار تومان نیست؟ نمی دانم باید چه بگویم. حاملهای انرژی هم دارد گران می شود. از اینها گذشته، من در سطح کلان از تشدید تحریم بر ایران حمایت کرده ام و از این رویکرد نیز نمی توانم صرفنظر کنم. اما در این پایین که مردم را می بینم، از بابت سختی ها و مشکلاتشان متاسف می شوم. لعنت و نفرین بر ضد سبزهای افراطی صاحب اختیار و برجسته جمهوری اسلامی ایران.
میلگردهایی که ساعتها خودمان وقت گذاشته ایم صاف کرده ایم و به ما می گویند ببرید پای دیوار و سپس تعطیل کنید را می گویم در دو مرحله به لودر بار بزنیم تا بعدا در زمان استفاده، جدا کردن کوتاه ها از بلند هایش آسانتر باشد، می شوم عنصر ناسازگار و در همان ساعت باید جواب هم بدهم که چرا خالی بند بوده ام و روحانی هم نتوانسته است کاری بکند و دارد یارانه ها را بر می دارد؟ من که همسویان فکری ام در مورد امور ملی ایران در زندان و تحت سرکوبند. من باید پاسخگوی چه باشم؟ روحانی خودش کارشناس دارد. بروید از خودش بپرسید. من ذهنم نمی کشد.
حمایت از روحانی در زمان انتخابات هم شده است برای ما یک درد سر. لعنت بر این انتخاباتهای کثیف و غیر آزاد جمهوری اسلامی خامنه ای که قبل از برگزاری شان چند دهه تشویش و اشغال به اذهان عمومی تحمیل می شود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است