از توده های مردم نیز همان پیام مصطفی تاجزاده ها را می شنوم


امروز که شرکت بودم، شنیدم که مردم هم می گفتند اگر وضع مردم خوب و خوبتر شود، فکر مردم بازتر می شود و می روند سراغ اهداف بعدی شان و از جمله اینکه در ساختار قدرت چه خبر است. و می گفتند که برخی در ساختار قدرت هستند که نمی خواهند به روحانی اجازه بدهند اوضاع را بهتر کند. چون اگر وضع مردم خوب شود و نفسی بکشند، وضع ایشان بد می شود و ایشان نمی توانند نفس بکشند.
می گفتند اگر سرمایه دارهای ایران بازگردند بدلیل سرمایه دار بودنشان کسی نمی تواند به آنها چیزی بگوید و سپس همه می گویند که مصطفی تاجزاده که یک چهارم آن سرمایه دار حساسیت درست نکرده چرا در زندان است و اینها اما آزادند و کم کم فضا باز تر می شود.
اما می گفتند که توزیع مستقیم پول، مردم را قوی می کند و ساختارهایی که بعنوان فیلتر عمل می کنند خودشان مصرفشان زیاد است و باید لاغر شوند. اما روحانی چونکه خودش هم عضوی از ساختار است، نمی خواهد به بودجه آنها دست بزند تا برایش مشکل ساز نشوند. اما به یارانه مردم دست می زند.
ضمنا من همینجا به حذب کارگزاران هشدار می دهم که اگر در بخش قشرهای آسیب پذیر دیدگاههای اقتصادی شان بازنگری و اصلاحات اساسی انجام ندهند، باید قید رای آوری در انتخاباتها بواسطه تبلیغات روی مبانی نظری حذب کارگزاران را بزنند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است