اکبر اهل معامله است

به اعتصاب غذا پایان دهید.
خامنه ای حیا کن، 350 رو رها کن.
هر چه بر سر ما آورده ای ای شیطان رجیم، خیلی خیلی بدتر هایش را منتظر باش.
خامنه ای حیا کن، 350 رو رها کن.

کار سبز کردن از "کلوپ انبیاء" بر می آید. اما جایگاه بیت رهبری در اینمورد کجاست؟ آیا می تواند کاری سبز کند (به جایگاه و شان خویش در هویت سبز ایران قانع و راضی شود)، که من دیگر نیازی به حس انتقام از بیت رهبری نداشته باشم؟! که معامله برد برد اکبر با بیت رهبری بر سر بخشیدن انواع سرکوبهای ضد سبز سالهای اخیر بیت رهبری بر علیه سبزها، برای اکبر ممکن شود؟ اکبر به سبزهای ایران به مثابه اشیاء قیمتی و کیف ارزش و پول نگاه می کند و ذهنش در عین اصیل و ثابت بودن، آنقدر پیشرفته و توسعه یافته و باز هم هست که معامله بر سر سبزها (قربانی کردن اسماعیل) برایش یک تابو نیست. لزوما چیزی غیر ممکن نیست. فقط باید بهایش پرداخته شود. این معامله نباید ارزشهای ذاتی و خدادادی اکبر از قبیل کرامت انسانی و همچنین حیثیت اکبر را زیر سوال ببرد.
مثلا کشتارهای دهه شصت پایان یافته اما من که امروز می خواهم با رژیم جمهوری اسلامی معامله کنم، از آن بابت کرامت انسانی و حیثیتم مورد سوال است و طرف معامله باید همه این موارد را در این مذاکرات یکطرفه اکبر در نظر بگیرد.
روحانی در مصاحبه تلویزیونی چند روز پیش می گفت ما از شکستن بزرگانمان سود نمی بریم. مضمونش این بود. خوب من هم به دنبال سودم. می خواهم که ایران چاق و چله و خوشگل موشکل و توسعه یافته و ثروتمند باشد تا به چپاولش بیارزد و موجودی حیف چپاول نباشد. اگر خامنه ای بزرگ است، بفرماید بیاید یک کار بزرگ کند. حتی قتل برخی از سبزها طی سالهای اخیر و همچنین قتل نسبی مهندس میر حسین موسوی هم برای من قابل معامله است. بیت رهبری بیاید بهایش را به من بپردازد اگر که می خواهد در "اینجا و اینک" در مقابل 5+1 ادعا کند که با اکبر دشمنی و خصومتی نداشته و حتی نوکر اکبر نیز بوده است.
تو می تونی، تو می تونی. باورم کن، باورم کن، باورم کن آنچه هستم، بس که نا باوری دیدم ، تو خودم هر بار شکستم.

من مگر که چه می خواهم؟ فقط "هدایایی (انعامی) بنده پرور از سوی سازمان ملل" را می خواهم.
من مدارک هویتی رسمی بومی همه کشورهای جهان مبنی بر اینکه من اهل آن کشورها هستم را می خواهم. واسطه این کار باید سازمان ملل باشد. در اینمورد کشورهای 5+1 موظف به فعال شدن هستند. اما من دوست دارم که حکومت رسمی کشور خودم (ایران) در اینمورد فعال شود. آیا حکومت شیطانی خامنه ای توفیق خرج کردن منابع مادی و معنوی ایران برای انجام این کار را خواهد یافت یا آنکه در این کار سودی نمی بیند و حتی از انجام این کار، عارش هم خواهد آمد و حتی به من حمله هم خواهد کرد؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است