موج بنفش فساد در راه است

موج بنفش فساد، به نام جنبش سبز و به کام دولت بنفش در راه است.
در چنان شرایطی به حاشیه راندن رانت احمدی نژاد عوامفریب بمنظور جا باز کردن برای رانت خود، کار مهره های سبز و یا اصلاح طلب نبود و این کار فقط از روحانی بر می آمد.
اما آیا جنبش سبز آنهمه هزینه پرداخت تا ما به همینگونه نتایج نهایی برسیم و در آنها پایان یابیم؟! آیا ارزش جنبش سبز در همین حد بود که ما امروز در دولت بنفش مزدور برای خودمان استخدام کنیم و با همان روشهای کثیف رژیم به مصاف رژیم برویم؟ رانت بنفش را دیگر باید کجای دلم بگذارم؟! تحریمها بر علیه رژیم جمهوری اسلامی وضع شده اند، چرا باید فشار بار آن به سمت مردم منحرف شود؟ ما می خواهیم ریز تا درشت کارکنان دولت بنفش مثل مرتاضهای هندی به خودشان سختی و ریاضت بدهند و راه و راهپیمایی شان دست کم برای خودشان هم که شده مهم و جدی باشد و معتقد و مومن باشند تا حرفی که می زنند نافذ باشد، نه آنکه با شکمهای باد کرده آیا از جنبش سبز حمایت بکنند آیا از جنبش سبز حمایت نکنند! که چه؟
جمع کن مرتیکه آخوند روحانی کاسه کوزه تو. دختر خودت و وزرای خودت و آخوندای حاکمیت گلپری جونو گاز گرفتن و چنین اتهاماتی برازنده و متناسب با شان دختران جناب آقای میر حسین موسوی و سرکار خانم رهنورد نیست.
ملت ایران روحانی را فرستادند جلو تا برایشان کاری کند نه آنکه وی زیبا کلامها و دیگر مردم را بفرستد جلو تا کاری برای روحانی تحفه بکنند.
پول مردم ایران را از ایشان بگیری و خرج تقویت و تداوم بقای رانتهای رژیم و از جمله خرج چاق کردن رانت دولت بنفش خودت بکنی و سپس به مردم ایران هم بگویی که سبزها و اصلاح طلبان خوب هستند، نتیجه اش چه می شود؟! روحانی چه خوابی برای جنبش سبز و اصلاح طلبان دیده است؟ ببین چه بر سر مردم آورده اند که من گفتم زندانیان را زده اند دلار رفته است بالا. یک نفر گفت نمی شود بیایند مرا بزنند دلار برود پایین؟!

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است