به زودی فشار درخواست پناهندگی اکبر برای کشورهای 5+1 ملموس تر خواهد شد

تحریمها و اقداماتی عملی بر ضد کشورهای 5+1 در راه خواهد بود. رژیم جمهوری اسلامی در ایران دست از خرخره من بر نمی دارد و هر روز زخمی تازه به من می زند.
من برای مجازات و متنبه کردن کشورهای 5+1 عجله دارم. اما خیلی مواظبم که این شتاب، مشکلی در امور رو به پیشرفت زندگی ام بوجود نیاورد. من حتی امسال هم نتوانستم به نمایشگاه کتاب بروم و برای آنکه پرستیژ خودم را حفظ کنم گفته ام که من نمایشگاه کتاب را تحریم کرده ام. وضعیت و شرایط من نامناسب است اما من از آن راضی و خشنود هستم و نمی خواهم یک ناشکر به نظر برسم. من از اینکه تو قهرت بگیرد و من حتی همین وضعیت و شرایط را هم از دست بدهم می ترسم.
ضمنا من یک ایده اورژانسی دارم که می خواهم در سازمان ملل بعنوان یک طرح پژوهشی و نه چیزی بیش از آن رویش کار شود. اما خودم نه دیپلم دارم، نه رمقی دارم برای حرکتهای اضافه بر برنامه و نه حسن شهرت و نه حوصله و ایثارگری هایی خاص و نه .... . من فقط دوست دارم در امور روابط بین الملل، ارتقاء مورد نظرم را شاهد باشم. محمد نوری زاد و یا محمد خاتمی شخصیتهای مناسبی برای پیگیری این موضوع هستند. بنیاد باران هم می تواند در مدون ساختن ایده و ارایه آن به سازمان ملل فعال شود و کاری بکند هر چند که نتیجه ای در کوتاه مدت برای آن مد نظر نباشد.
برای کشورهای 5+1 هم برنامه هایی دارم که قطعا تا سوم اردیبهشت 93 در مسیر اجرای آنها گام بر نخواهم داشت. روی ماههای چند ماه پس از آن شاید بتوان حساب کرد. 350 و سلامت موسوی فقط بخشی از زندگی من بود که دست به کن فیکون کردنش زده اند. اصلا خدا را چه دیدی، شاید سیستم امنیتی و اطلاعاتی ایران همین روزها کل زندگی مرا کن فیکون کرد و من کل برنامه هایم به هم ریخت و جابجا شد.
اصلا چرا خود 5+1 بطور نامرئی و یا مرئی دست به کن فیکون کردن اکبر نزنند و یا نزده باشند؟!

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است