دوست داری جنبش سبز به چی تبدیلت کنه آقای خامنه ای

جدیدا خود را به یک رییس جمهور نزدیک به سبز هم مزیین کرده ای. بد جوری به جاهای محکم و به کلمات گنده گنده ای همچون اقتصاد و فرهنگ متوسل شده ای. چه از هویت سبز می خواهی؟ توسلت دقیقا و بطور معقول معطوف به کدام اهداف است؟ منظورت از عزم ملی چیست؟
آقای خامنه ای، دوست داری به چی تبدیلت کنم؟
اگر بیایی و موافق باشی که من امروز بطرزی حماسی و با شکوه سرنگونت کنم معلوم می شود که من یک شکارچی هستم و کار و زندگی ام عشق و حال، تفریح و خوشگذرانی و عیش و نوش است و طی سالهای گذشته نیز در ایران و در عرصه های بین المللی از "آزادی نزدیک به مطلق" برخوردار بوده ام
و تو هم بچه آهو و خرگوش و بزغاله و اینطور چیزهای خوب، خوب و قشنگ، قشنگ بوده ای و هستی.
اما اگر ادا و اطفارهای امنیتی و اطلاعاتی برای اکبر در بیاوری و از اسکورت تحصن اکبر در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران 
و تضمین امنیت و ثبات مطلق اکبر در آن نقطه هیچ خبری نباشد،
معلوم می شود که اکبر طی سالهای گذشته در ایران پولدار نبوده است و فقط یک نظافتچی بوده است و برای پول له له می زده است
و تو و ایادی ات هم چیزی نبوده اید بجز مشتی میکروبهای اقتصادی، نظامی، سیاسی و امنیتی.
من ظرف یک ساعت آینده دارم از خیابان شریعتی و یخچال به سمت دفتر سازمان ملل در بلوار شهرزاد تهران می آیم. مسوولیت استقبال نامناسب از اکبر و سوال علمی اکبر با جمهوری اسلامی ایران و ضد سبزهای افراطی برجسته آن خواهد بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است