از کشورهای 5+1 می خواهم که در مورد سرکوب ایران سبز پاسخگو شوند

کشورهای 5+1 هیچ پاسخ و توضیح قابل قبول و قانع کننده ای در مورد سرکوب پویش و جنبش سبز ملت ایران (اعم از امواج، شبکه ها و نخبگان نمادین سبز) نداشتند.
من کشورهای 5+1 را به پاسخگویی و مسوولیت پذیری سریعتر در اینمورد فرا می خوانم.
اراده می کنم، دستور می دهم و تهدید می کنم، پس هستم.
مسوول ریسک پذیری ها و هزینه پرداختنها و آسیب دیدنهای من در راه پیش رویم، کشورهای 5+1 و جمهوری اسلامی ایران بوده اند، هستند و خواهند بود.
من در حال مجازات شدن بخاطر گناهان و جرایم کشورهای 5+1 و جمهوری اسلامی ایران بجای خود آنها هستم و این موضوع برای من قابل پذیرش نیست. همه آن عصیانگران و مجرمان ترسو هستند و هیچیک از ایشان جرات ندارند به نقض حقوق اکبر در ایران اعتراض کنند. چونکه به سرعت از سوی بخش یا بخشهایی دیگر از متهمان متهم می شوند که خودشان نیز از ناقضان اصلی حقوق اکبر در ایران و در همه جای جهان بوده اند.
من به پشتوانه فشاری که در اطلاعیه قبلی (اطلاعیه تحصن اکبر) بر کشورهای 5+1 وارد کرده ام، همینجا و همینک یکبار دیگر و این بار نیز به شکلی تازه و متناسب با اوضاع روز، بر لزوم تداوم تحریمهای کنترل کننده بر علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید می کنم:
"شرط من برای عدم مخالفت با رفع و یا تخفیف تحریمها و فشارهای معطوف به قیام و انقلاب در داخل ایران و یا اگر انقلاب نشد، جنگ بر علیه ایران، 
تعهد رسمی و شفاف کشورهای 5+1 برای اقدامی عملی، ضربتی و زمانبندی شده جهت سرنگون کردن حکومت ضد سبزهای افراطی در ایران (موسوم به جمهوری اسلامی) است. اقدامی که بخشی از آن نیز می تواند شامل یک عملیات نظامی و امنیتی باشد. در غیر اینصورت با رفع و یا تخفیف تحریمها بر علیه ایران موافق نیستم و مسوولیت آن را همچنان متوجه کشورهای 5+1 می دانم."

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است