درخواست مجوز برای دیدار سبزهای ملت ایران با هم

وزیر کشور دولت حسن روحانی،
با سلام و احترام و با آرزوهای خوب برای شما.
اینجانب علی اکبر ابراهیمی تقاضای مجوز برای تجمع و دیدار و راهپیمایی سبزهای ملت ایران را دارم. لطفا ظرف چند روز آینده _و نه دیر تر_ این مجوز بدون ذکر تاریخ صادر شود.
و با توجه به وضعیت غیر عادی سبزها خواهشمندم لطفا این بزرگواری را در حق من بکنید که تاریخ تجمع را خودم پس از نظر خواهی از پشتوانه های فکری جنبش سبز ملت ایران متعاقبا به متن مجوز بیافزایم و به شما نیز اعلام کنم.
چنانچه یک تیم از کارشناسان شما قصد گفتگو با اینجانب قبل از صدور مجوز را داشته باشند نیز، به شرط معرفی حاضران در آن جلسه به اینجانب و تعیین یک مکان و زمان مشخص برای انجام آن مشورت، حاضرم دیدار با کارشناسان و افسران ارشد امنیتی شما را بپذیرم و پس از شنیدن اظهارات هر یک از ایشان، در پایان جلسه ظرف یک الی دو ساعت، متن سخنرانی مخصوص خودم برای ایشان را آماده انتشار عمومی کنم و در آن جلسه نیز قرائت کنم.
و چنانچه نمی توانید با من تماس بگیرید و در پاسخ به این تقاضانامه مجوز مربوطه را ارایه دهید دست کم با دیگر سران و رهبران جنبش سبز ملت ایران (اعم از تبعیدی ها، زندانی ها و دیگر رهبران سبز) تماس بگیرید و مجوز مربوطه را به ایشان ارایه دهید.

با تشکر
علی اکبر ابراهیمی

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۲ 
۲۴ ژانویه ۲۰۱۴ 
نزدیکی های دبیر خانه وزارت کشور دولت حسن روحانی در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است