اگر سبز خواری روحانی به همین زودی پایان یافته باشد ما شانس آورده ایم

تازه امروز فهمیدم که چند روز پیش به رییس جمهور چه گفته ام. همانطور که گفته بودم من داشتم نتایجی را که بصورت ناخودآگاه به آن رسیده بودم به سرعت مطرح می کردم. و اما تحلیل و تبیین نظری آن اظهاراتم:
آقای روحانی رییس دولت یک رژیم و حکومت تاریخ مصرف گذشته است.
بزرگترین خدمتی که روحانی می تواند به جنبش سبز کند صراحت و قاطعیت در دوستی و یا دشمنی با جنبش سبز است که البته احتمالا این کار را نخواهد کرد. چرا که به گواه مردم روحانی را موذی تر از این صحبتها یافته ام.
آقای روحانی رییس دولت یک رژیم و حکومت تاریخ مصرف گذشته است.
پررویی و بی شرمی حاکمیت سیاسی ایران به حدی بود که برای مهار سیل مشکلات و فشارها به هویت سبز متوسل شد و توافق ژنو که بوسیله روحانی و ظریف حاصل شد یکی از نتایج آن توسل بود. اما هیچیک از لوازم شکرگزاری برای رژیم فراهم نیست. نه شجاعتی نه سخاوتی نه انسجامی نه .... .
آقای روحانی رییس دولت یک رژیم و حکومت تاریخ مصرف گذشته است.
اگر روحانی طرفدار جنبش سبز است حداکثر شجاعتش آن است که از ایران پول نفتش را و دیگر حقوق و امتیازات مثبتش را به راست افراطی سپاه و حوزه می دهد و مسوولیت پذیری و خون دل خوردنها و گه کاری پاک کردنهایش را به سبز ها می دهد. طی ماههای اخیر همین کار را کرده نتیجه اش نیز عصبیت و خشم و نفرت بیشتر راست افراطی علیه سبز هاست و طلبکاری بیشتر! و همچنین عدم توقف محدودیتها و فشارهای نو به نو و شدید شونده و مضاعف به دهها و بلکه صدها عماد بهاور و حسن اسدی زید آبادی. وقتی هویت سبز ایران قربان صدقه روحانی می رود مردم بی خبر و بی گناه فکر می کنند که روحانی به گردن عماد بهاور و حسن اسدی زید آبادی زینگیرو (مدال یا زنگوله و یا چیزهایی از همین دست) آویزان کرده است. روحانی به گردن عماد بهاور و حسن اسدی زید آبادی زینگیرو (مدال یا زنگوله و یا چیزهایی از همین دست) آویزان نکرده است.
آقای روحانی رییس دولت یک رژیم و حکومت تاریخ مصرف گذشته است.
همین که روحانی قبل از خوردن کامل و جامع هویت سبز به همین زودی و قبل از آنکه چیزهایی بیش از مقام ریاست جمهوری و توافق ژنو و .... گیرش بیاید مجبور شد (بله مجبور شد) ذات ناخالص و مردد و ریا کار و ناپاک خود را افشا کند یک شانس و فرصت بزرگ برای جنبش سبز بود. اگر روحانی دست از سر نام و اعتبار و آبروی جنبش سبز برداشته باشد و به ناسزاگویان بر علیه جنبش سبز پیوسته باشد ما شانس آورده ایم و خدا به ما سبزها رحم کرده است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است