یک تذکر مهم به کشورهای 5+1

نامه ای که طی روزهای اخیر برای نخست وزیر ترکیه نوشته ام نباید موجب گمراهی و یا سوء استفاده کشورهای 5+1 شود.
از نظر من مسوولان اصلی سرکوب جنبش سبز ملت ایران فقط و فقط کشورهای 5+1 هستند و نه هیچ کشور دیگری.
من معتقد نیستم که ترکیه در سرکوب جنبش سبز و سبزهای ملت ایران نقشی داشته است. ترکیه در حدی نیست که مورد حمله من واقع شود و در اینمورد مورد گلایه و یا شکایت من واقع شود. وقتی که طعمه های چاق و چله و خوشگل مشکلی همچون کشورهای 5+1 دارم دیگر اصلا چه نیازی به کشور دیگری هست!؟
من معتقد نیستم که ترکیه در سرکوب جنبش سبز و سبزهای ملت ایران نقشی داشته است. نامه من به نخست وزیر ترکیه که در آنجا با تعیین یک جزای نقدی برای ترکیه آن کشور را از دیگر مجازاتها خلاص کرده ام بر مبنای سیاست داخلی من در ترکیه و برای مصرف داخلی در ترکیه تهیه و تنظیم شده است و کشورهای 5+1 نمی توانند بر مبنای آن نامه ادعا کنند که موضوع سرکوب جنبش سبز و سبزهای مردم ایران برای اکبر موضوعی قابل معامله است.
کشورهای 5+1 در سرکوب جنبش سبز ملت ایران نقش اصلی را داشته اند و باید در اینمورد پاسخگو باشند. کشورهای 5+1 باید امنیت خودشان را جدی بگیرند. من از ترکیه گلایه ای ندارم. هر بلایی که بر سر من و کشورم آمده از سوی 5+1 بوده است و اگر احیانا ترکیه و یا هر کشور دیگری نیز در بخشی از آن نقشی داشته است آن دیگر مشکل کشورهای 5+1 است که رنج و عذاب مجازات شدن خود را با آن کشورها نیز تقسیم کنند یا نه. من فقط مجازاتهایی را برای 5+1 در نظر می گیرم. اینکه آن مجازاتها را با دیگران تقسیم می کنند و یا آنکه نه دیگر دست من نیست. من مسوول فرا پکنی آن شش ابر قدرت نیستم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است