Reflex to geneva agreement in 24 November 2013


Reflex to geneva agreement in 24 November 2013

نیرویی که می تواند بدون شلیک کردن حتی یک فشنگ، برنامه اتمی ایران را تحت کنترل و نظارت خود در آورد یک نیروی معمولی نیست. گروه 5+1 واقعا قدرتمند است. 5+1 در قبال من و در قبال جنبش اجتماعی مورد حمایتم (جنبش سبز ایران) مسوول بوده است و باید پاسخگو باشد.
اینکه من با اینهمه محدودیتها و ضعفهایم باز هم بیشتر از کشورهای 5+1 برای حمایت از جنبش سبز ایران زور زده و به خودم فشار آورده ام و کشورهای 5+1 خیلی نا حق تر و بیشتر از من به سمت انواع توافق و معامله با حاکمیت سیاسی ایران گام برداشته اند نشانه یک فساد بزرگ است
و من بخاطر اعتماد، باور و تعهدم نسبت به
حق و رب العامین
که در دیدگاه من بعنوان
حقیقتهایی که ورژنها و نمونه هایی مقدماتی از خدا و در راه خدا هستند
شناخته شده اند،
در مقابل گسترش آن فساد ایستاده ام و بخاطر همين ايستادگي ناخودآگاهانه و بخاطر همين حس استقلال، آزادي و عدم تعلق به غير خدا، از سوي 5+1 بطرزي دقيق و موذيانه طي يك دهه و نيم اخير مجازات شده ام.
امنیت، حرمت، کرامت، زمان، زندگی، و توسعه کشورهای 5+1 و اتباع آن کشورها باید با سبزهای ایران تقسیم شود.
و هرگونه خسارت و آسیب پذیری و درد و بلا و مرض و تهدید و تحدید و زندان و شکنجه و تبعید و مرگ سبزهای ایران در سال 2009 و از آن سال به بعد باید با کشورهای 5+1 و اتباع آن کشورها تقسیم شود.
و چونکه هنوز چنین نشده است من به برخورداری کشورهای 5+1 از ثبات و امنیت اعتراض دارم و اراده کرده ام که امنیت آن کشورها را به خطر بیندازم و از بین ببرم.
من هنوز دلیلی برای کنسل کردن اراده ام مبنی بر به خطر انداختن و از بین بردن امنیت کشورهای 5+1 پیدا نکرده ام. امیدوارم قبل از مرگم چنین دلیلی را بیابم.
پس به نفع کشورهای 5+1 است که دست از اقدامات تنفر انگیزی همچون فحاشی، ضرب و شتم و دیپورت بر علیه من بردارند و بدین ترتیب
اجازه بدهند که زندگی من به حالت عادی باز گردد
تا احتمال و ریسک مرگ من کاهش یابد.
چرا که دوران حیات من دوران تعلیق اراده ضد امنیتی ام  بر علیه کشورهای 5+1 بوده است و شاید اصلا در دوران حیاتم شاهد توسعه جامع همه کشورها و تحقق آرمانهایم در کل جهان بواسطه خدمات بی چشمداشت کشورهای  5+1 نیز شدم و جهانی را شاهد شدم که در آن تک تک همه انسانهایش کرامت دارند و هیچیک از کشورهایش مجبور به شرکت در هیچگونه مسابقه تسلیحاتی  با دیگر کشورها نیست.
و اینها همگی برایم از جمله دلایلی کافی خواهند بود برای کنسل کردن اراده ام مبنی به خطر انداختن و از بین بردن امنیت کشورهای 5+1.
اما چنانچه بمیرم دیگر دستم از دنیا کوتاه خواهد شد و دیگر اگر بخواهم نیز نمی توانم آن اراده ضد امنیتی ام بر علیه کشورهای 5+1 را کنسل کنم.
من در نقاشی تئوری هایم، از ایران و عموم ایرانیان بعنوان سپر محافظتی گروگانهای سبز ایران استفاده کرده بودم و از این بابت متاسف و ناراحت بودم و به یک پارادوکس عاطفی دچار گشته بودم. هم سبزهای ایران را از اطرافیان نزدیک به خودم نامیده بودم و هم کل ملت ایران را نیز سبز نامیده بودم.
از اینکه کشورهای 5+1 با توافق ژنو به سمت زیر پا گذاشتن اولتیماتوم من که در 23 دسامبر 2013 مهلت تعیین شده در آن به پایان می رسد
و در آنجا بر لزوم و ضرورت  تعهد صریح، روشن و رسمی 5+1 برای اقدام نظامی جامع و مورد نظر و تحت کنترل من بر علیه ایران
که بر برنامه اتمی ایران نیز متمرکز نیست
تاکید شده گام برداشتند
و در یک اقدام ایثارگرانه، اخلاقی و مسوولانه، بجای ایران و عموم ایرانیان، به سپر محافظتی گروگانهای سبز ایران تبدیل گشتند از کشورهای 5+1 تقدیر و  تشکر می کنم.

سازمان یابی جامع علمی و پژوهشی من،
سازمان یابی جامع فنی و صنعتی من،
سازمان یابی جامع تجاری و بازرگانی من،
سازمان یابی جامع سیاسی و توسعه یافتن و باالفعل شدن قدرت سیاسی من،
معرفی شدن من بواسطه خدمات و یا کالاهایی که حاصل پژوهش و توسعه در سازمان من باشد،
محبوبیت مردمی و مقبولیت اجتماعی من در سراسر جهان
و تنفس، زندگی، عشق و حال، تفریح و خوش گذرانی و عیش و نوش من در فضای جامعه و جهانی که همه کشورها و شهروندانش لااقل به حداقلهای توسعه و آزادی در جهان آرمانی مورد نظر من نزدیک باشند،
از جمله مطالباتی هستند که قبل از پاسخگو شدن کشورهای 5+1 در مورد آن مطالبات، من هیچ دلیلی و هیچ لزومی برای کنسل کردن اراده ام مبنی به خطر انداختن و از بین بردن امنیت کشورهای 5+1 نمی بینم.

اما
من امروز بر هیچیک از موارد فوق الذکر اصرار و یا تاکید ندارم.
حتی از کشورهای 5+1 نمی خواهم که هر کدام بطور جداگانه و همچنین با همدیگر و بطور واحد، گزارشهایی سالانه از وضعیت توسعه در تک تک همه کشورهای جهان تهیه کرده و به سازمان ملل ارایه دهند.
من امروز نه تنها هیچیک از موارد فوق الذکر را از کشورهای 5+1 نمی خواهم، بلکه هیچ چیز از 5+1 نمی خواهم بجز توقف و تعلیق فحاشی، ضرب و شتم و دیپورت 5+1 بر علیه خودم.
لحنم نیز لحن یک شکارچی شجاع و یا یک پاسخگوی مسوول و قهرمان نیست، چرا که حماقت من نیز حد و مرزهایی دارد. من وقتی در تصورم آنچه که کشورهای 5+1 در یک دهه و نیم اخیر بر سرم آورده اند را مرور می کنم، می ترسم و از احتمال تکرار شدن آن کابوس وحشت می کنم و مجبور می شوم که التماس کنم کشورهای 5+1 دست از فحاشی، ضرب و شتم و دیپورت من بردارند.
من امروز التماس می کنم که کشورهای 5+1 به فحاشی، ضرب و شتم و دیپورت من ادامه ندهند. چرا که من می خواهم احتمال و ریسک مرگم کاهش یابد تا شاید در طول عمرم دلیلی و فرصتی برای کنسل کردن اراده ضد امنیتی ام بر علیه کشورهای 5+1 پیدا کنم.
خدایا من برای آفرینش که یک کاردستی قشنگ بوده و مسوولیت مدیریت آن با رب العامین است احترام قائلم و حتی آفرینش را ارزشمند و دوست داشتنی می شناسم و نسبت به آفرینش شعف و شیفتگی دارم
و با آنکه بیش از یک دهه و نیم است که توسط کشورهای 5+1 در شرایط غیر قابل پذیرش معلق نگه داشته شده ام اما باز هم
با تو شاد و از تو راضی و متشکرم و به احترام تو و با شور و اشتیاق و اشتهایی جوان به همان حداقلهای قابل دسترسم برای ادامه زندگی چنگ آویخته ام تا ارتباطم با حیات در زمین قطع نشود.



علی اکبر ابراهیمی
یکشنبه 17 آذر 1392
8 دسامبر 2013
تهران


مجمع تشخیص مصلحت ایران
،
مجلس ایران،
بیت رهبری ایران و
وزارت امور خارجه ایران موظفند که این متن را به اطلاع دولتهای کشورهای 5+1 برسانند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است