خدا پدر مادرت را بيامرزد آقاي روحاني

در ذهنم "پتياره سبز" نام گرفته بوديد كه موجودي پتياره تر از احمدي نژاد است كه به دولت فرستاده شده و به جان رژيم افتاده. وزنه اي همچون رفسنجاني كه همچون يك رييس اپوزيسيون به اعتبار جنبش سبز آويزان شده بود. نمي دانم اين عنوان از كجا به ذهنم رسيده بود. ناخودآگاه و بطور دقيق به اين نتيجه رسيده بودم. شايد بخاطر مواضع دوگانه و مبهم و عدم صراحت در مواضع سياسي تان بوده.
اما سخنان امروزتان در مورد 9 دي و حمايتتان از روز نكبت استبداد ديني را كه شنيدم گفتم خدا پدر مادرتان را بيامرزد. ديگر در ذهنم هوشمند و عاقل نام گرفته ايد. نمي دانم چرا. ناخودآگاه شده. مثل همان جمله خدا پدر مادرت را بيامرزد آقاي روحاني.
تو كار رياست جمهوري خودت را انجام بده آقاي روحاني. جنبش سبز مردم ايران نيازي به قهرمان و دكتر روحاني آرتيست ندارد. شما طي ماههاي اخير نشانه هاي يك قهرمان و آرتيست به درد بخور براي مبارزات در جنبش سبز مردم ايران را از خود بروز نداده ايد. همه طرفها نيز بطور ناخودآگاه به اين نتيجه رسيده اند كه با اعتدال مورد نظر روحاني همه ما در سطوحي بهتر تنفس مي كنيم و استانداردها و سطوح كلي چند مرحله ارتقا مي يابد و هيچ طرفي نيز اميدي به ويژه خواري از پر و پاچه مواضع سياسي دكتر روحاني ندارد. توافق ژنو يكي از ثمرات همين وحشت زدگي و اجماع ناخودآگاه در بين نخبگان سياسي ايران بود. مردم هم كه فعلا طبق معمول خوابند. صدايشان نكنيد، گناه دارند طفلكي ها.
آقاي دكتر حسن روحاني، همچنين من در اين يادداشت يكبار ديگر يادآوري و تكرار مي كنم كه شما موظفيد بطور صريح از جنبش سبز حمايت كنيد و با دشمنان جنبش سبز در حكومت مبارزه كنيد و اين يادداشت هيچگونه الزامي براي من و جنبش سبز در قبال شما ايجاد نمي كند و هيچگونه امتيازي به شما بر عليه جنبش سبز نمي دهد و مسووليتهاي شما در قبال جنبش سبز مردم ايران به جاي خودش باقي است و بايد به وقتش پاسخ بدهيد و درست و حسابي هم پاسخ بدهيد. 
علي اكبر ابراهيمي 
يكي از سبزهاي ملت ايران
 

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است