شکارگاه مرکزی در محاصره است

ساعت 10 و 45 دقیقه صبح امروز (چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۲) از مقابل در وزارت اطلاعات عبور کردم. آقای نوری زاد را ندیدم. به پل که رسیدم از زیر پل به آنسوی اتوبان رفتم و ماشین سوار شدم و برگشتم. ساعت 11 که از مقابل در وزارت اطلاعات می گذشتم از داخل ماشین یک دختر خانم با شال سبز را دیدم که همانجا تجمع و تحصن کرده بود. باز هم موفق نشدم آقای نوری زاد را ببینم.

شکارگاه مرکزی دزدان وحشی حاکم بر ایران (وزارت اطلاعات ایران) در محاصره است. 
اما حس خوشباورانه و ساده لوحانه و غیر مسوولانه ای است اگر که گمان کنیم در محاصره سبزها و یا در محاصره "تک میوه های سبز" است. اولش شاید کمی برای وزارت اطلاعات ترس و درد داشته باشد اما محاصره شدن ساختمان وزارت اطلاعات توسط تک میوه های سبز و غیر مسلح به نوعی حساسیت زدایی و محکومیت زدایی از وزارت اطلاعات است. تک میوه های سبز در این بازی خیلی چیزها را از دست می دهند و باید فراموش نکنند که وقتی امروز می آیند دید می زنند و فرار می کنند و قایموشک بازی می کنند یک زمانی مردم را به انتخابات فراخوانده اند و آن مردم با انواح حمله ها از جانب همین شکارگاه مرکزی و چند شکارگاه موازی دیگر مواجه شده اند. و همه این توضیحات نیز منهای تعهداتی است که ممکن است نوری زاد در یک دیدار احتمالی در شرایط نابرابر و غیر قابل قبول با وزیر اطلاعات به او بدهد.
اما نوری زاد اگر مجوز قتل و جنایت هم به وزیر اطلاعات بدهد من بر مبنای ساختار اصلی تئوری ها و نظام فکری ام گام بر می دارم و بنا ندارم که وقت و نیروهایم را برای ملامت نوری زاد و دیگر مدیران و نمایندگان سبز مردم ایران مصرف کنم. چرا که در برابر دیدگاهها راهنمایی ها و راه حلهای مسافر کش اطراف وزارت پاسخهایی دارم که خواستگاهشان اراده خودم است و اصالت ذاتی و خدادادی انگیزه شخصی خودم که مرا در برابر دیگر عناصر سبز و در برابر عموم ایرانیان اعم از کمتر از خودم و یا سرتر از خودم متعهد به مسوولیتهای خود برای خود تعریف کرده ام می کند.
شکارگاه مرکزی دزدان وحشی حاکم بر ایران (وزارت اطلاعات ایران) در محاصره کشورهای 5+1 است. یک ماه است که توافق اولیه برای تقسیم عدالت محورانه شکار ها شده است. حاکمیت سیاسی در ایران از ترس، قبله اش را و جمکرانش را گم کرده و طی ماههای اخیر دست و دل لرزه های عجیبی به آن دست داده و اهداف و منزلگاههای جدیدی را در غرب بعنوان قبله نو و جکران نو گرفته است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است