مردم ایران در سختی و رنج هستند

شایسته است اگر جامعه بین الملل پاسخی مناسب به معذرت خواهی اکبر بدهد.
شایسته است اگر که سازمان ملل اعمال مجازات علیه مردم ایران را متوقف کند. مردم ایران در اثر تحریمها در محدودیت و رنج هستند. اگر این کار برای دامن زدن به شورشهای مردمی انجام می شود, مردم بی دفاع چگونه می توانند در مقابل دستگاه مصمم, مجهز و پیشرفته سرکوب در ایران بایستند. آیا چنین سیاستی در قبال مردم گرفتار, آسیب پذیر و معصوم ایران انصاف است؟ آیا اخلاقی است؟ مردم در حال پر پر شدن هستند.
شایسته است اگر که جامعه بین الملل از سران ایران بخواهد که آقای موسوی و خانم رهنورد و دیگر زندانیان سیاسی سبز مردم ایران را به ایشان برگردانند و آنقدر در مورد این موضوع فارغ و بیگانه نباشد که این موضوع در مورد ایران موضوع شماره یک جامعه بین الملل نباشد و موضوعاتی همچون کنترل برنامه اتمی ایران و یا مساعدتهای تدارکاتی و یا مالی از سوی حاکمیت ایران تحت عنوان میزبانی کنفرانس و یا صدقه و یا باجگیری و یا ....  موضوع شماره یک جامعه بین الملل در مورد ایران باشد.
شایسته است اگر که در جامعه بین الملل هر کشوری برای خود نیز دعا کند و برای خود نیز اقدامات مثبتی انجام دهد و همچنین برای یکدیگر, تا معدل کل کشورها در جامعه بین الملل ارتقا یابد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است