کتیبه 2013


کتیبه 2013
کتیبه 2013 در امتداد کتیبه 2010 و دیکته اکبر و بدلیل پاسخ تهاجمی سازمان ملل به آن دو سند تهیه شده
و بمنظور نزدیک تر شدن اکبر به یک هدف استراتژیک تحت عنوان
"برخوردار شدن اکبر از یک پاسخ روشن, رسمی و کتبی قبولی و یا ردی به در خواست پناهندگی اکبر از سازمان ملل",
در مقابل دیدگان سازمان ملل قرار می گیرد.
متن سند:
اکبر باید از همه حق و حقوق خویش و از جمله حق اکبر مبنی بر امکان حضور فیزیکی در هر کشوری که می خواهد و در هر زمانی که اراده می کند برخوردار باشد تا اراده خیر با فعالیت در عرصه های علمی کاربردی و بدون نیاز به فعالیت در عرصه منازعات سیاسی توسعه یابد.
سازمان علمی پژوهشی اکبر با همه شعبه های بومی اش در اقصی نقاط جهان و با حمایت مادی و معنوی سازمان ملل باید تاسیس گردد و چنانچه سازمان ملل حاضر نیست که بجای ایران بودجه تاسیس سازمان اکبر را بپردازد, نیروهای نظامی تحت اختیار سازمان ملل باید تحت اختیار اکبر قرار گیرند تا اکبر با همکاری ایشان, نیروهای نظامی و امنیتی ایران را از چنگ معدل سران نظامی و امنیتی ایران آزاد کند و بودجه تاسیس سازمان اکبر, بعنوان دستمزد و انعام از طرف ایران و از طرف ملت بزرگ, قهرمان و حماسه آفرین ایران به اکبر اعطا شود.
همچنین یک موضوع دیگر نیز بجز موضوع خونه زندگی و نهاد و سازمان اکبر در این میان هست.
نخبگان سبز ایران نمادهای اراده ملی غرور آفرین یک ملت و امواج سبز خیابانهایش در مقطع زمانی سال 2009 هستند. سبزهای ایران طی چهار سال اخیر تحت انواع فشار و سرکوب بوده اند اما اعضای سازمان ملل کم و بیش از کرامت, حرمت و امنیت برخوردار بوده اند و احتمالا در آینده کوتاه مدت, میان مدت و بلند مدت نیز از کرامت, حرمت و امنیت برخوردار خواهند بود.
اکبر جدا از سازمان ملل می خواهد که فشار و سرکوب علیه سبزهای ایران را با اعضای سازمان ملل و کرامت, حرمت و امنیت اعضای سازمان ملل را با نخبگان سبز ایران تقسیم نماید.

اکبر تا هر وقت که نیاز داشته باشد و در هر موقعیت حساس و لازمی, از اسلحه ای تحت عنوان
"امتیاز دفاع و حمایتهای سالهای اخیر اکبر از سبزهای ایران",
در عرصه های ملی ایران و یا در عرصه بین الملل استفاده خواهد کرد  .

 اعتراضات اکبر چیزی بجز "امکان تحصن" از "امکان زندگی" برای اکبر باقی نگذاشته است.
وضعیت و شرایط تحصن آمیز اکبر از محدوده تاب و توان و تحمل اکبر خارج است و در صورتی که منجر به مرگ اکبر گردد, سازمان ملل و اعضایش در مورد مرگ بشر مسوول خواهند بود.


علی اکبر ابراهیمی
تهران
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ -   ۸ ژوئن ۲۰۱۳

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است