معذرت خواهی اکبر از جامعه بین الملل و تغییر روش وی

اکبر از بابت اینکه شاید در کشورهای خارجی (کشورهایی غیر از ایران) هنجارها و قوانین آن کشورها را بطور کامل رعایت نکرده باشد تا آنها نیز بتوانند حمایتهایشان از اکبر را توسعه دهند و برای سبزهای ایران نیز دعا کنند و معدل کل کشورهای جهان در نظر اکبر را ارتقا بخشند, از جامعه بین الملل و همچنین از خود همان کشورهایی که تا کنون به آنها سفر کرده است معذرت می خواهد و امیدوار است که از این پس در تعامل با کشورهای خارجی و مجموعه جامعه بین الملل بر مبنای احترام متقابل موفق باشد.
اکبر در مورد عرصه بین الملل تصمیم دارد که از این پس بجای مقصر جویی برای سرکوبهای سال 2009 ایران, از جامعه بین الملل برای سبزهای ایران طلب دعا و آرزوی موفقیت کند. بدین ترتیب, معدل کل کشورهای جهان نیز ارتقا می یابد.
صلح برای بشر خیلی کم است. پیام صلح و آشتی, 2013 سال پیش با میلاد دوست منتشر شد. ما امروز باید به خیلی جاهای برتر از سطحی که صلح نام دارد رسیده باشیم و در فضایی فراتر از سطح صلح تنفس کنیم.
با توجه به اینکه مشکلات جهان ما و از جمله مشکلات ایران زیاد است و چشم انداز یک ایران و جهان بدون مشکل کمی دور به نظر می رسد و با توجه به اینکه امسال در ایران بعنوان سال حماسه سیاسی نام گرفته است, اکبر به سهم خودش نقش حماسی خویش را با این معذرت خواهی انجام داد تا شاید مشکلات جهان ما تا حدودی کمتر شده و جایگاه هایی که صاحب اصلی آن حقیقت و خداست, خالی و خالی تر گردد و ما به حماسه و معجزه حضور, دیدار, مصاحبه و آشنایی با هم برسیم.

علی اکبر ابراهیمی
ایروان _ ارمنستان
10.06.2013

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است