اطلاعیه شماره 11 اکبر


مردم با سپر "بیانیه 13 خرداد 92 سازمان مجاهدین" اقدام به انداختن رای می کنند.

پنجاه درصد از پروژه استحاله جنبش سبز که مربوط به روزهای قبل از شوی حماسی 24 خرداد 92 بود تا حدودی و بطرز عجیبی شکست خورد.

حداقلهایی همچون عارف و روحانی, حداکثر گزینه هایی بودند که ایران سبز توانست با زور از تمامیت خواهان حاکم بر کشور بگیرد و متاسفانه از آنجا که دستاورد مورد اشاره برای پیروزی بر پروژه استحاله جنبش سبز کافی به نظر نمی رسید, جامعه مدنی, سران اصلاحات, بدنه سبزها و خرد جمعی بطور شفاف, رسمی و یکپارچه انتخابات را تحریم کردند و سکون, تعلیق و سکوتشان تا یک هفته مانده به انتخابات, در تاریخ ثبت شد.
اما پس از دیدارهای نزدیکتر عارف و روحانی با مردم در روزهای گذشته و مواجه شدن ایشان با امواج توده های  مردم اصلاحات طلب ایران که "بیانیه 13 خرداد 92 سازمان مجاهدین" را همچون سپر در دست داشتند و می خواستند رای بیاندازند, گفتمان آن دو بزرگوار نیز تا پانزده درصد با گفتمان اصلاحات سبز همسو شد.
گفتمان آن دو بزرگوار نیز تا پانزده درصد با گفتمان اصلاحات سبز همسو شد و این بار موج  امید و شور و شوق خود توده های مردم موجب شد که جامعه مدنی, سران اصلاحات و بدنه نخبگان سبز و خرد جمعی بطور یکپارچه به سمت استفاده از فرصت انتخابات باز گردند.
بین عارف و روحانی هم که یکی دارد به نفع دیگری کنار می رود. همه چیز در حالت مطلوب است!!! باید سعی کنیم شاد باشیم. سپاس خدا را.
فرصت شادی فقط تا 24 خرداد است. پس از آن روز دیگر اگر چیزی از جنازه نمادهای آرمانهای سبز این ملت مظلوم باقی مانده باشد, مرحله حملات مضاعف امنیتی برای پروژه استحاله جنبش سبز آغاز خواهد شد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است