اطلاعیه شماره 10 اکبر

مشاوران خاتمی, امروز و یا دیروز هیچ بیانیه انتخاباتی یی که در آن از کاندید اصلاح طلبان یا سبزها صحبت شده باشد نداشته اند و چنانچه چنین چیزی هم وجود داشته باشد, حتما از طرف مشاوران و اطرافیان هاشمی بوده است.
 با کمی توجه و دقت به اطلاعیه شماره 8 اکبر در می یابیم که در این انتخابات, اراده حکومت اصالت دارد و نه رای مردم. و اگر می خواهند عارف یا روحانی را رییس جمهور کنند دستشان درد نکند اما از اصلاح طلبان و سبزها انتظار دعوت از مردم برای رای دادن نداشته باشند. اگر رفسنجانی را هم بیاورند خودشان باید رییس جمهورش کنند.
از رای خبری نیست مگر آرایی که با ارعاب, دروغ و فریب ستانده شود.
اگر خاتمی خودش نمی خواهد خودش را با دعوت از مردم برای رای دادن به افتضاح کشیده و در معرض مطالبات و شکایتهای سبزی که اکبر از هشت کاندید مورد تایید حکومت دارد قرار دهد خرد جمعی سبز و اصلاح طلب نیز چنین درخواستی از خاتمی ندارد.
حتی دیوانه روانی اکبر (محمود احمدی نژاد) که در اوقات و دوران دقیقی به کله شقی شهره بود نیز می داند که دخالت و اظهار نظر در این فضای غبار آلود و خس و خاشکی, چس کردن خود است و شرط عقل نیست. آیا خاتمی که وقتی نزدیک به قدرت است آنهمه از جامعه مدنی حمایت کرده و به استبداد زل زده و نقدش کرده از احمدی نژاد _که این کارها را نکرده و بیت رهبری را که کانون اصلی جنایت, دروغ و فساد است بدلیل آنکه از آنجا برکشیده شده هنوز هم نقد نکرده و حتی یک کلمه هم در حمایت از جنبش سبز چیزی نگفته,_ کمتر است؟ این موضوع را خود خاتمی مشخص خواهد کرد. در این قیامت, اکبر در کار خودش و بخشهای ایرانی مردم خودش هم مانده است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است