اطلاعیه شماره ۲ اکبر

فراخوان اکبر به کانونهای فکری جنبش سبز
کاندیداهای جنبش سبز ملت ایران برخی به قتل رسیدند و برخی نیز در حصر و بند یا در تبعیدند.
زمان را هم از جنبش سبز گرفتند. و بجز امثال رفسنجانی به دیگر نیروهای اپوزیسیون فرصت یا اجازه نزدیک شدن به اصلاح طلبان سبز و کمک به ایشان در زمان سختی ها را ندادند.
رفسنجانی همان حلوای سبزی است که امروز دارند پخش می کنند. بسم الله, هیچکس از این ملت عافیت طلب و طلبکار نمی خورد از آن بجز خود سبزها.
رفسنجانی همان گهی است که در زندان ۶۶ سپاه می خواستند به خورد اکبر بدهند و بالاخره امروز این کار را به انجام رساندند. رفسنجانی همان //// است که در چاه توالت سیاهچالهای رژیم به خورد برخی جوانان و اصلاح طلبان, از جمله عبدالله مومنی ملت مظلوم و سبز ایران دادند.
رفسنجانی /// بود که خود حاکمیت با خوردن تصور خودش از آرمانها و ارزشهای جنبش سبز از خود در آورد و با زور و فشار در انتخابات ۹۲ به خورد خرد جمعی جامعه مدنی مردم ایران داد.
پس جنبش سبز علی رغم توجه ویژه ای که به انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ مبذول می دارد, بها و اهمیت خیلی زیادی به آن نمیدهد و استانداردهای آن را مبتذ ل می نامد.
کاندیداهای جنبش سبز ملت ایران برخی به قتل رسیدند و برخی نیز در حصر و بند یا در تبعیدند.
رفسنجانی را جنبش سبز انتخاب نکرده و برنگزیده و برنکشیده است. رفسنجانی را زیرکی و تعقل و هوشمندی خودش شایسته چنین جایگاهی کرده. جایگاهش یعنی آنکه چنانچه تایید صلاحیت شود نزدیکترین کاندید تایید صلاحیت شده به جنبش سبز خواهد بود. اما این مسابقه حداقل تا ۴۸ ساعت پس از اعلام رسمی “نتایج نهایی انتخابات از نگاه حاکمیت” ادامه دارد و در این مدت دیگران اگر توانستند به میزانی که رفسنجانی طی چهار سال گذشته از سبزها حمایت کرده از سبزها حمایت کنند یا آنکه توسعه سبز داشته باشند, می توانند از رفسنجانی هم جلو بزنند و کار رفسنجانی را هم ساده و حتی اگر لازم بدانند یکسره کنند! این گوی و این میدان.
اتاقهای فکری جنبش سبز باید جدول هر روز بهنگام شونده ای تهیه کنند و نمره سبز روزانه کاندیدا ها را برای مردم سبز ایران که هم نگران “سبزهای سرکوب شده” هستند و هم “آرمانهای سبز” را پیگیری می کنند مشخص نمایند و با توجه به معیارهای سبزی که مد نظر است و با توجه به معیارهایی که حضرت محمد خاتمی در مورد نتایج بایسته و شایسته انتخابات ۹۲ برشمردند, نمره و امتیاز روزانه خواستگاران مضحک اما امیدوار و قابل احترام قدرت والای ایران را تعیین کنند.
پس از آنکه ۴۸ ساعت از اعلام رسمی “نتایج نهایی انتخابات از نگاه حاکمیت” گذشت, خرد جمعی جنبش سبز نیز به تدریج نسبت به محاسبه امتیازات سبز و اعلام نمره هر یک از کاندیداها اقدام خواهد کرد. مشایی و رفسنجانی هر یک فقط برخی از نمره هایشان بالاست. شاید معدلشان روفوضگی بود و نه تنها اول و آقا شیره ی این سیرک نشدند بلکه حتی سیزدهم یا چهاردهم شدند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است