اطلاعیه شماره 7 اکبر

ای مردم ایران, ای ایرانیان معاصر, چنانچه هاشمی رفسنجانی و مشاورانش و دیگر نمایندگی های سبز برای حمایت از قاسم شعله سعدی یا هاشمی رفسنجانی یا قالیباف یا مشایی یا عارف و یا روحانی به اجماع برسند, اکبر بطور اتوماتیک شما را به شرکت گسترده در انتخابات و رای دادن به آن کاندید بدون امید بستنن و دل خوش  کردن به  وفای  سبز و یا حتی  تعهدی سبز از وی و با مسوولیت معدل نمایندگی های سبز سالهای اخیر ایران و با رویکرد سلبی و با ملاحظات زیر فرا خوانده است:


انتخابات ریاست جمهوری امسال, "شوی 92" نام دارد و از آنجا که تحمیلی است و در هر صورت, حکام جمهوری اسلامی قصد دست برداشتن از قدرت مرکزی ایران را نخواهند داشت و امکان رای ممتنع نیز در آن تعبیه نشده است,

رای به کاندیدای مورد اجماع اصلاح طلبان و سبزها, رای به سرنگونی اصل موجودیت رژیم و لزوم و ضرورت مجازات عوامل سرکوب سبزهای سالهای اخیر خواهد بود.

چنانچه یک کاندیدای مورد اجماع از سوی هاشمی رفسنجانی و مشاورانش و دیگر سایتها و مراجع سبز به جامعه معرفی نشد, انتخابات 92 از نظر اکبر بطور اتوماتیک تحریم شده است و شرکت کنندگان در آن نیز تهدید شدگان بی گناه و یا فریب خوردگان بی گناه خواهند بود.

مسوولیت عصیانگری های (خطاهای اجتناب ناپذیر در شرایط عدم تعادل) معدل نمایندگی های سبز سالهای اخیر ایران بر عهده سبزها نبوده و نیست و متوجه عوامل سرکوب سبزهاست. چرا که آن عوامل مهاجم باعث اصلی تنزل معدل فوق الذکر به سطح "کاسه توالت زندان 66 سپاه در سال 2001" شده اند.

مردم اکبر (که دست کم 98 درصد واجدان شرایط رای دادن را شامل می شوند) اگر در انتخابات شرکت کنند, فارغ از اینکه به کدامیک از آن هشت کاندید تایید صلاحیت  شده رای بدهند, در واقع به سرنگونی سران سیستم ظلم و دروغ رای داده اند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است