اطلاعیه شماره 3 اکبر

مسوولیت رییس جمهور شدن رفسنجانی با خود باند خامنه ای خواهد بود

1) نخبگان سبز از آزمون سربلند بیرون آمدند و نشان دادند آنقدر شکر گزار و شاد هستند که حتی به رفسنجانی هم قانعند و حتی با وی نیز می توانند به اجماع برسند. یکبار دیگر همچون سال 88 توانستند بر حداقلهایی همچون اصلاحات و قانون تاکید کنند. معجزه 88 یکبار دیگر تکرار شد تا بهانه ای برای بقای رژیم غیر مجاز باقی نماند.
2) هاشمی تایید صلاحیت نشد و این موضوع امشب در تلویزیون ملی نیز اعلام شد. رد صلاحیت او در واقع رد صلاحیت کاندیداهای مطلوب سبز بود. نخبگان سبزی همچون مهاجرانی, خاتمی, موسوی و ..... که شرایط سخت و تهدید آمیز و خطرناک و پرمانع, مانع حضورشان شده بود. از حضور به هم رساندن رفسنجانی در روزهای اخیر, تقدیر و شکر می شود.
3) مسوولیت رییس جمهور شدن رفسنجانی با خود باند خامنه ای خواهد بود. اگر گمان کرده اند که اکبر و جنبش سبز بخاطر رد صلاحیت رفسنجانی به خیابان خواهند ریخت, کور خوانده اند. انتخابات, انتخابات خودشان است. بازی, بازی آنهاست. اکبر نمی تواند از مردم برای شرکت در انتخابات و رای دادن به رفسنجانی دعوت کند. به زنده یاد جنبش سبز نیز چنین اجازه ای نخواهد داد. حتی اگر نان خورهای جنبش سبز (منظور ایرانیان سبز هستند) خودشان را برای رفسنجانی و یا یک کاندیدای حداقلی دیگر بکشند. رفسنجانی شانس خود رژیم بود. اکبر مسوولیت حمایت از رفسنجانی برای رییس جمهور شدن را نمی پذیرد.
4) عیب و ایراد اصلی و اساسی مشایی و احمدی نژاد عدم حمایت صریح از سبزهای سال 88 بود که رد صلاحیت مشایی نمی تواند به این خاطر بوده باشد.عدم تایید صلاحیت مشایی فقط از وحشت آرای فوق العاده بالای مشایی بود که هفت تیر کش ماهرتری با سلاح تطمیع و تحمیق ایرانیان بود. رد صلاحیت مشایی توهین به شعور و سلیقه و انتخاب ایرانیان بود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است