اتفاق اکبر

ابتدا
خاتمی می خواست که اکبر جامعه را ول کند و فدای خاتمی شود تا خاتمی خود یارانه ها را پخش کند و در نظر عشق (در نظر مردم) محبوب شود. اما توجه و تمرکز اول و اصلی اکبر به عصیان خاتمی نبود و به کلمه های سبزی همچون خرد جمعی, جامعه مدنی و .... بود.
سپس
اکبر می خواست که خاتمی جامعه را ول کند و فدای  اکبر شود تا  اکبر خود یارانه ها را پخش کند و در نظر عشق (در نظر مردم) محبوب شود. اما توجه و تمرکز اول و اصلی خاتمی به عصیان  اکبر نبود و به کلمه های سبزی همچون خرد جمعی, جامعه مدنی و .... بود.
و امروز
اکبر نمی خواست که برای پیروزی (برای عشق) به حضرت محمد خاتمی رو بزند, اتفاقی شد.
توجه و تمرکز اول و اصلی اکبر در عرصه سیاسی جامعه ایران و جهان به کلمه های سبزی همچون خرد جمعی, جامعه مدنی و .... بود. نمی توانست حواسش را به خاتمی پرت کند. هزار و هزاران خاتمی در آن کلمه های سبز برای اکبر وجود داشت. امثال خاتمی برای اکبر زیاد بود.
اما همان کلمه های سبز امروز به اتفاق در مورد نام محمد خاتمی به اجماع رسیده اند و اکبر معصوم با اتفاقی که محمد خاتمی نام دارد باز هم سورپرایز شده است.
امروز فرصت  مناسبی است برای منت کشی از عیسی مسیح (حضرت محمد خاتمی) و آشتی با وی. هم برای دیگران (که عشق و دیگران تغریبا کاری برای خاتمی  نکرده اند و طبیعی است که رویشان هم نشود) و هم برای اکبر مظلوم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است