ابلاغیه اکبر

ای حضرت محمد نوری زاد, ای رییس اپوزیسیون ایران, با سلام.
لطفا شما نمایندگی های برجسته جنبش سبز ایران اندکی از حق و حقوق غصب شده اکبر را به اکبر برگردانید تا شاید خدا هم باورتان کرد, دلش برایتان سوخت و به دادتان رسید. آیا معامله بدی است؟ و یا شاید هم شما خودتان را مسخره کرده اید و از آن رو که دارد بهتان خوش میگذرد گمان کره اید که دارید خدا را دست می ندازید!؟
احتمال دارد که اکبر در حوالی چهارم خرداد 92 از ایران برود. اما با توجه به اوضاع نامناسبی که ایران طی سالهای اخیر داشته, خیال اکبر از بابت ایران راحت نیست و این موضوع از شور و شوق زندگی اکبر و از جذابیت خارج در نظر اکبر کاسته است و چشم نداز عشق و حال, عیش و نوش و تفریح و خوشگذرانی هایی را که اکبر می توانست در خارج برای خودش متصور باشد به اخلال, ابهام, کدورت و غم و اندوه متراکم آلوده است.
اگر دوست دارید که اکبر در ایران نپوسد و بقیه موهایش نیز به همین زودی و به همین سادگی سفید نشود لطفا کاری کنید که ظرف دو سه هفته پیش رو, کل ملت ایران از دو قطعنامه زیر مطلع  شوند. یعنی در رسانه های برجسته ای که مصاحبه هایی اختصاصی با نوری زاد را منتشر می کنند و مقاله ای از اکبر را نه! منتشر فرمایید.
در آنصورت اکبر خیالش از بابت ایران و ملت غیور و هوشمند ایران آسوده خواهد شد و رخت سیاه از تن به در کرده و رخت شادی و عشق و حال, عیش و نوش و تفریح و خوشگذرانی بر تن خواهد کرد.
خدا همانگونه که اپوزیسیون ایران با اکبر رفتار کرده و می کند و خواهد کرد (معدل رفتار اپوزیسیون ایران با اکبر) با اپوزیسیون ایران رفتارکند.
و اما دو قطعنامه مورد اشاره در این سند:

اعلامیه اکبر
ملت محترم و گرامی ایران, ای سروران اکبر,
اطلاع داشته باشید که
اکبر به همراه جهان اکبر خواهان تحریم و فشار جامع بر علیه ایران و همچنین خواهان حمله نظامی جامع به ایران شده است و دو مورد زیر هر یک به تنهایی می توانند تحریمها و تهدیدهای ضد ایرانی اکبر و جهان اکبر را بطور اتوماتیک رفع کنند.
 یک: بازداشت, بازجویی و مجازات دست کم پنج هزار نفر از عوامل ریز و درشت سرکوب سبزهای سال 2009 ایران و همچنین سرنگونی و انهدام رژیم حاکم بر ایران که مسوول آن سرکوبها بود.
دو: رژیم امروزی حاکم بر ایران به نمایندگی از ایران متعهد به تامین نامحدود بودجه تاسیس ورک شاپ اکبر و اجرای طرحهایی که از ورک شاپ اکبر بیرون می آید بشود. بطوری که دیگر قدرت و پولی در ایران باقی نماند و ثروتهای ایرانی به اکبر و سازمان جهان اکبر تعلق یابد. بعبارت دیگر, رژیم استبدادی حاکم بر ایران باید در استخدام اکبر و در خدمت هدف "استثمار ایران برای اکبر و سازمان جهان اکبر" باشد.

........................................................................................................

سازمان ملل در قبال اکبر مسوول است
با توجه به اینکه اکبر و پویش و جنبش سبز ایران در سال 2009 "اصلاحات" را خواسته بودند  و لزومی برای سرکوب ایشان وجود نداشت و سرکوب شدن و آسیب و خسارت دیدن حق ایشان نبود, وضعیت زندگی اکبر باید به حالت عادی وضع زندگی اکبر برسد.ایران در اینمورد مسوول است
و اکبر از مراجع رسمی دولت و حاکمیت سیاسی ایران و از قوه قضائیه ایران و از نیروهای مسلح ایران نیز در اینمورد کمک خواسته اما جواب منفی گرفته است.
بدین ترتیب,
سازمان ملل در اینمورد مسوول است
و خودش باید بجای ایران حق اکبر را به اکبر برگرداند و اگر نمی تواند خودش بجای ایران حق اکبر را به اکبر برگرداند موظف است که ایران را تحت فشار جامع و از جمله فشار اقتصادی قرار دهد و به ایران حمله جامع نظامی کند
تا شاید سازمان ملل از جنگ با ایران به اندازه کافی برای خود و کشورهای دهه اول قرن بیست و یکمی خودش غرامت جنگی بدست آورد و پس از آن چیزی از حق و حقوق ایرانی اکبر برای خود اکبر باقی ماند و با نام غرامت جنگی رسما به خود اکبر واگذاشته شد و ورک شاپ اکبر تاسیس گردید. که ورک شاپ اکبر اگر بر روی آوار ایران هم تاسیس شود بهتر از آن است که هرگز تاسیس نشود و مردم جهان و آیندگان از خدمات و فواید آن محروم بمانند.
دلیل دیگر فشار اکبر بر سازمان ملل برای مجازات نظامی و امنیتی ایران آن است که اکبر قبل از ایران, قلهک نشینان, معدل جامعه هنری ایران معاصر, معدل جامعه فرهنگی ایران معاصر, معدل جامعه سیاسی ایران معاصر, معدل جامعه سرمایه داری ایران معاصر, معدل جامعه نسبتا فقیران ایران معاصر و خلاصه, معدل معدلهای ایرانی و معدل ایرانیان معاصر, نابودی و مرگ را تجربه نکند.
در غیر اینصورت, سازمان ملل خود قبل از ایران مسوول مرگ اکبر خواهد بود و باید به همه مردم جهان و آیندگان در مورد محروم شدنشان از "نبوغ  و ایده های باالقوه علی اکبر ابراهیمی جهان اکبر قبل از خنگ شدن اکبر در جریان سرکوبهای سال 2009 و از آن سال به بعد ایران" و در مورد مرگ و پایان زندگی اکبر در اثر ضعف ناشی از فرسایش و حمله های غیر مسوولانه سازمان ملل, پاسخگو باشد.

به قلم علی اکبر ابراهیمی
امضا: صلیب سرخ واحد جامعه بین الملل

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است