سازمان ملل در قبال اکبر مسوول است

با توجه به اینکه اکبر و پویش و جنبش سبز ایران در سال 2009 "اصلاحات" را خواسته بودند  و لزومی برای سرکوب ایشان وجود نداشت و سرکوب شدن و آسیب و خسارت دیدن حق ایشان نبود, وضعیت زندگی اکبر باید به حالت عادی وضع زندگی اکبر برسد.
ایران در اینمورد مسوول است
و اکبر از مراجع رسمی دولت و حاکمیت سیاسی ایران و از قوه قضائیه ایران و از نیروهای مسلح ایران نیز در اینمورد کمک خواسته اما جواب منفی گرفته است.
بدین ترتیب,
سازمان ملل در اینمورد مسوول است
و خودش باید بجای ایران حق اکبر را به اکبر برگرداند و اگر نمی تواند خودش بجای ایران حق اکبر را به اکبر برگرداند موظف است که ایران را تحت فشار جامع و از جمله فشار اقتصادی قرار دهد و به ایران حمله جامع نظامی کند
تا شاید سازمان ملل از جنگ با ایران به اندازه کافی برای خود و کشورهای دهه اول قرن بیست و یکمی خودش غرامت جنگی بدست آورد و پس از آن چیزی از حق و حقوق ایرانی اکبر برای خود اکبر باقی ماند و با نام غرامت جنگی رسما به خود اکبر واگذاشته شد و ورک شاپ اکبر تاسیس گردید. که ورک شاپ اکبر اگر بر روی آوار ایران هم تاسیس شود بهتر از آن است که هرگز تاسیس نشود و مردم جهان و آیندگان از خدمات و فواید آن محروم بمانند.
دلیل دیگر فشار اکبر بر سازمان ملل برای مجازات نظامی و امنیتی ایران آن است که اکبر قبل از ایران, قلهک نشینان, معدل جامعه هنری ایران معاصر, معدل جامعه فرهنگی ایران معاصر, معدل جامعه سیاسی ایران معاصر, معدل جامعه سرمایه داری ایران معاصر, معدل جامعه نسبتا فقیران ایران معاصر و خلاصه, معدل معدلهای ایرانی و معدل ایرانیان معاصر, نابودی و مرگ را تجربه نکند.
در غیر اینصورت, سازمان ملل خود قبل از ایران مسوول مرگ اکبر خواهد بود و باید به همه مردم جهان و آیندگان در مورد محروم شدنشان از "نبوغ  و ایده های باالقوه علی اکبر ابراهیمی جهان اکبر قبل از خنگ شدن اکبر در جریان سرکوبهای سال 2009 و از آن سال به بعد ایران" و در مورد مرگ و پایان زندگی اکبر در اثر ضعف ناشی از فرسایش و حمله های غیر مسوولانه سازمان ملل, پاسخگو باشد.

به قلم علی اکبر ابراهیمی
امضا: صلیب سرخ واحد جامعه بین الملل


پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است