پناهندگی اکبر

 اکبر از سازمان ملل درمورد پناهندگی اکبر کمک می خواهد.
اکبر همچنان منتظر جواب قبولی سازمان ملل به درخواست پناهندگی اکبر است تا بر کشورهای غربی نازل شود.
حتی چندین بار هم طی چهار سال اخیر از ایران خارج شده و با جفتک پرانی های سازمان ملل باز به داخل ایران دیپورت شده است. اگر می شد از خارج پی گیری می کرد اما امروز که با توجه به موانع و چالشهای پیش روی پروسه پناهندگی اکبر امکانش نیست, اکبر در داخل ایران همچنان موضوع پناهندگی خویش به سازمان ملل را در دستور کار خود دارد و منتظر است که کماندو های سازمان ملل از هوا بیایند و به داد اکبر برسند.
سازمان ملل در مورد انواع آسیب پذیری های اکبر چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران مسوولیت جامع دارد. چنانچه اکبر در ایران بازداشت شود ممکن است دست به اعتصاب غذا تا سرحد مرگ بزند.
پس سازمان ملل که اکبر دست آن را در ایران حتی برای اقدام نظامی نیز باز گذاشته بود _تا چه رسد به اقدامات کم هزینه دیگری همچون به رسمیت شناختن اکبر بعنوان یک پناهنده قبول_  آیا در مورد مرگ اکبرمسوول نخواهد بود؟
ضمنا اظهارات خانم سیبل (نماینده سازمان ملل) در سال 2001 که دوران نوجوانی نبوغ اکبر بود خطاب به اکبر مبنی بر این مضمون که "هر وقت آخوندها اکبر را کشتند سازمان ملل از اکبر حمایت خواهد کرد." متناقض است.
مقامهای مسوول سازمان ملل جایگاه حقیقت و خدا را اشغال کرده بودند. عملکردشان چه بود؟
چرا به دروغ چسبیدند و با شعارهای دروغ, وقت اکبر اینا راگرفتند؟
وقت اکبر را چه مرجعی به اکبر و جهان اکبر باز می گرداند؟
 وقت سبزهای ایران را چه مرجعی به سبزهای ایران باز می گرداند؟




.......................................................................................................

 مشکل اکبر
اکبر مشکلی به نام "هاشمی رفسنجانی" با اصلاح طلبان ایران ندارد.
اکبر شخصا نسبت به رفسنجانی حس خوبی ندارد اما از آنجا که گویا رفسنجانی بودو بودو رفته و از معدل مردم ایران نیز در حمایت از اصلاح طلبان ایران و کمک به ایشان و باز کردن فضا برای ایشان جلو زده و در خط کشی های فضای سیاسی ایران جایگاهی را برای خود بعنوان حامی اصلاح طلبان, جامعه مدنی و ارزشهای دمکراتیک تثبیت کرده, اکبر عدم مخالفت و یا موافقت خود را با اتحاد رفسنجانی واصلاح طلبان اعلام می کند و بعنوان یک سبز از خدمات اصلاح طلبان ایران تقدیر می نماید.
اگر رفسنجانی واقعا برای اصلاح طلبان ایران خیری داشته, اکبر اصراری ندارد که نام رفسنجانی از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا در لیست ناقضان حقوق بشر قرار بگیرد.
این سند همچنین مشوقی بود برای محمود احمدی نژاد تا هر آنچه که زور در چنته دارد در محکوم کردن سرکوب معجزات سبز سال 88 و اعلام برائت ازآن سرکوبها بزند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است