فراخوان خودکار و ضد ایرانی سایت جرس


ما که نتوانستیم به سوال اکبر پاسخگوییم, ما که نتوانستیم مبانی نظری اندیشه علمی اکبر و بیانیه های سیاسی اکبر را تدوین و به نام خودش منتشر کنیم. ما که نتوانستیم به پشتوانه پولهای زیادی که از فروش نفت ایران در می آوردیم و یا لااقل به احترام پولهای سبزی که از اقصی نقاط جهان جمع می کردیم بخشی از مسایل مالی اکبر تا حد کافی برای نسوختن وقت اکبر در محیطهای کارگری قلهک و غیر قلهک را پاسخگوییم. ما که نتوانستیم وقتی اکبر در خارج بود و به یو, ان, ایچ, سی, آر دخیل بسته بود نیز به داد اکبر برسیم. ما که سازمان و دفتر و دستک اکبر را تامین نکردیم. ما که ..... . حداقل کاری که برای اکبر از دستمان بر می آید انتشار متنی که در روزهای اخیر از طرف اکبر خطاب به ایران نوشته شده در روز یکم فروردین ماه 92 است.
سطور فوق, اظهارات معدل رسانه های برجسته ایرانی و از آنجمله رسانه های سبز است.
تداوم غفلت از اکبر و یا تظاهر به بی اعتنایی نسبت به اکبر, در حالی که شرایط و اوضاع تحمیل شده به اکبر مناسب نیست, به معنی کمک به امنیت اکبر نیست, نشانه خیلی چیزهای دیگر است و از جمله تماشاچی ضرر بیش از پیش اکبر بودن.
چنین اقدامی از سوی معدل رسانه های برجسته ایرانی, به معنی فراخوان اتوماتیک به کشورهای تروریستی جهان (کشورهای شریک جرم) است که با استناد به سند "ای ایران, اکبر تو را به  شهادت فرا می خواند" خوردنیها و آشامیدنیهای ایرانیان را مسموم کنند تا چیزی از قدرت متمرکز ایران باقی نماند که به دست اکبر بیفتد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است