هولوی رهبری گوزو از آب در آمد

حدود شش یا هفت سال پیش احمدی نژاد برای سفرهای استانی در جنوب بوده است و در جمع مردم آنجا به یک مدیر که بنا بر گزارش سایتهای اصلاح طلب, رزمنده دوران جنگ بوده می گوید که اگر وی فلان جور کار نکرد ای مردم به من بگویید که گوشش را بکشم.



کارگزاران حکومتی رژیم جمهوری اسلامی ایران دارند در ادارات دولتی با مردم ببنوا حال می کنند. موضوع برای آنها تفریح است. تله های بوروکراتیک علی رغم پی گیری ها و تذکرات صریح اکبر, پاسکاری ها و امروز برو فردا بیاهای تعمدی, نقشه های سنجیده شده, ایجاد رعب و وحشت, تهدید, خنده های شیطانی بالای عینکی و .... . به واحد بازرسی ادارات که مراجعه می کنی با خطر کتک خوردن و بازداشت شدن مواجه می شوی. شهروند آگاه و پویا و پرسشگر در فضای دیگری است و مفت خورهای هار رژیم در فضایی دیگر! بصیرت "این" است.

امروز اکبر به یکی از ادارات دولتی رفته بود که با متن زیر مواجه شد. احمدی نژاد موظف است گوش همه آن مسوولان داخل متن را بکشد تا دروغگو نبوده باشد.
و اما متن نصب شده در دیوارهای آن اداره:
"هر کس با توجه به سمت, یکی از روسای سه قوه یا معاونان رئیس جمهور یا وزرا یا یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی یا نمایندگان مجلس خبرگان یا اعضای شورای نگهبان یا قضات یا اعضای دیوان محاسبات یا کارکنان وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی و شهرداریها در حال انجام وظیفه یا به سبب آن توهین نماید به سه تا شش ماه حبس و یا تا (74) ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی محکوم می شود."

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است