حمله مسوولان به اکبر, برای اکبر الزام آور نیست

حمله یو. ان. ایچ. سی. آر و ناتو و پنتاگون به دیکته اکبر در 15/07/2012 برای اکبر الزام آور نیست. من به احترام آن حمله مدتی خفه خون گرفته ام تا توازنی میان جولاندهی های مجازی و واقعی ام ایجاد شود. همچنین فعلا چیزی نمی گویم تا کمیت و کیفیت دسته گلهای ارسالی اطلاعات ایران و موذیگری های ایشان در همین حد و اند ازه ها باقی بماند. بعبارتی دارم کمی به خودم فرصت تنفس می دهم. 
حمله فیزیکی ناتو و پنتاگون به اکبر در آذربایجان, در اکبر احساس وظیفه ای ایجاد کرد که منجر به بازدید اکبر از بند 350 زندان اوین شد. حمله دو یا سه ماه اخیرشان نیز از دلایل اقدامی است که من آن را موج یادداشتهای جدیدم می نامم. فعلا قصد ندارم چیزی بگویم, هر چند که اطلاعات ایران شاید به چیزهایی از آنچه در نظر دارم دست یافته باشد. خیال حوصله بحرمی پزم هیهات, چه هاست در سر این قطره محال اندیش!

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است