تهدیدهای امنیتی من بر علیه تمدن غرب یک شبه به وجود نیامده است که یک شبه از میان برود

ترکیه خوب بلد بود من بیچاره را مورد بازخواست و عتاب قرار دهد که چرا جوابم را از سازمان ملل نمی گیرم. اما سوال من این است که ترکیه چرا یو. ان. ایچ. سی. آر را برای پاسخگویی به علی اکبر ابراهیمی تحت فشار قرار نداد! مگر نه آن است که هر کشوری بر روی نهاد بی اعتبار نمایندگی یو. ان. ایچ. سی. آر در خاک خود نفوذ و سلطه دارد؟
دروغها و روشهای موذیانه ای که سازمان ملل در ترکیه بر علیه من بکار برد و در آذربایجان نیز به آن اامه داد یک شبه اتفاق نیفتاد. جوانی مرا خورد. کدام شیطان خدا نامیده شده ای به سازمان ملل اجازه داده بود که جوانی مرا بخورد؟
همانطور که در "دیکته اکبر" خواهم گفت من خواهان نابودی کشورهای غربی هستم و غرب ابتدا باید به من پناهندگی بدهد و سپس باید در جهت پس دادن هر آنچه که از من گرفته است (بینهایت) گام بردارد.
به تدریج که همه از دست رفته هایم را بدست می آورم, تهدیدهای امنیتی ام بر علیه کشورهای غربی نیز از بین می رود.
حداقل حق من بعنوان یک پناهنده آن است که بدانم آیا به من حق مهاجرت به غرب بعنوان یک پناهنده داده می شود یا خیر؟ آیا من قبولم یا خیر؟ به چه حقی برای دادن همین حداقل حقم, جوانی و بهترین فرصتهای زندگی مرا از من گرفتید؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

مسوولیت امنیت, حرمت و کرامت ثروتهای ملی مردم ایران مستقیما متوجه حکام غرب است